حضور تیم پینگ پنگ و والیبال کانون نسل پایداری در مسابقات «قهرمان شهر ۲»
حضور تيم پينگ پنگ و واليبال کانون نسل پايداري در مسابقات «قهرمان شهر ۲»

حضور تیم پینگ پنگ و والیبال کانون نسل پایداری در مسابقات «قهرمان شهر ۲»

اعضاي کانون فرهنگي هنري نسل پايداري مسجد منشور در مسابقات ورزشي «قهرمان شهر ۲» با دو تيم پينگ پنگ و واليبال حضور يافتند.
شناسه خبر : 49588 تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ اعضای کانون فرهنگی هنری نسل پایداری مسجد منشور در مسابقات ورزشی «قهرمان شهر ۲» با دو تیم پینگ پنگ و والیبال حضور یافتند.

مسابقات قهرمان شهر ۲ بزرگترین رویداد ورزشِ شهروندی کشور است و در چارچوب جشنواره مردمی آرمان برگزار می‌شود. در نخستین دوره قهرمان شهر، حدود ۶۰۰ هزار نفر شرکت کردند و پیش بینی می‌شود این تعداد امسال دو برابر شود.

در این رویداد ۱۰ رشته برای آقایان و ۱۰ رشته برای بانوان طراحی شده است، این رشته‌ها شامل رشته‌هایی است که دامنه جنسیتی و سنی تمام ردهها و قابلیت اجرا در فضای باز و پارک‌ها و خیابان‌ها را داشته باشند.

این رویداد با هدف ایجاد نشاط اجتماعی، استعدادیابی و بازیابی هویت اجتماعی آغاز شده و قرار است شاهد مسابقات ورزشی در سطح شهر باشیم و برنامه‌های شاد ورزشی‌ مانند رژه تیم‌های مختلف ورزشی، فوتبال گل کوچک، والیبال خیابانی، تنیس روی میز، فوتبال‌دستی، استیج و همچنین اجرای برنامه‌های ورزشی و بومی محله‌ای و ... برگزار شود.

پایان پیام/