افزایش آمار ثبت نام در مسابقات قرآنی مدهامتان محور دیدار با مدیران کانون های قرچک
افزايش آمار ثبت نام در مسابقات قرآني مدهامتان محور ديدار با مديران کانون هاي قرچک

افزایش آمار ثبت نام در مسابقات قرآنی مدهامتان محور دیدار با مدیران کانون های قرچک

نشست هم افزايي و هم انديشي مدير پهنه شرق و جنوب شرق استان تهران با مديران کانون هاي شهر قرچک با موضوع راه هاي تقويت همکاري هاي بين کانون ها و ارائه راهکار جهت افزايش ثبت نام متسابقين در مسابقات قرآني مدهامتان برگزار شد.
شناسه خبر : 49620 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم افزایی و هم اندیشی مدیر پهنه شرق و جنوب شرق استان تهران با مدیران کانون های شهر قرچک با موضوع راه های تقویت همکاری های بین کانون ها و دستگاه های فرهنگی برگزار شد.

این نشست با حضور ملک حسینی، امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی هنری عمار و معاون طرح و برنامه اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و دین پرور، امام جماعت و مدیر کانون امام خامنه ای قرچک و حجت الاسلام رنجبری امام جماعت و مدیر کانون امام زمان (عج) پیشوا جهت تبادل نظر و ارائه نقطه نظرات برگزار شد.

حمایت از طرح های پیشنهادی کانون ها و فعالین فرهنگی منطقه با هدف بالا بردن سطح کیفی فعالیت های فرهنگی و جذب جوانان و نوجوانان به کانون و ارائه راهکار جهت افزایش ثبت نام متسابقین در مسابقات قرآنی مدهامتان از جمله بحث های مورد بررسی در این نشست بود.

تعامل در خصوص تعمیر و تجهیزکانون ها‌ و نحوه دریافت آنها و امضای تفاهم نامه در این خصوص، ابلاغ سیاست های ستاد استان تهران و حمایت و پشتیبانی ستاد از طرح های فرهنگی و هنری و کارآفرینی و اشتغال زایی نیز از مباحث مورد بحث در این نشست بود.

پایان پیام/