برپایی اردوی یک روزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در امامزاده ابراهیم پاکدشت
برپايي اردوي يک روزه ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در امامزاده ابراهيم پاکدشت
از سوی کانون انصارالمهدی (عج) صورت گرفت؛

برپایی اردوی یک روزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در امامزاده ابراهیم پاکدشت

اعضاي کانون فرهنگي هنري انصار المهدي (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) روستاي ارمبويه پاکدشت در هفته عفاف و حجاب با برگزاري اردوي يک روزه دختران جوان و نوجوان به آستان مقدس امامزاده ابراهيم فعاليت هاي موثر و متنوعي را انجام دادند.
شناسه خبر : 49640 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، اعضای کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) و پایگاه بسیج مائده مسجد صاحب الزمان (عج) روستای ارمبویه پاکدشت در هفته عفاف و حجاب فعالیت های موثر و متنوعی را در روستای خود انجام دادند.

 

اردوی یک روزه دختران جوان و نوجوان به آستان مقدس امامزاده ابراهیم به همراه ناهار و پذیرایی با هدف انجام فعالیت های فرهنگی هنری موثر در حوزه عفاف و حجاب و غبار روبی و اهدای گل به ساحت مقدس شهیدان دفاع مقدس، شهدا مدافع حرم و شهیده جمشیدی صورت گرفت.

 

اهدای روسری و گیره روسری به تعدادی از دختران و اهدای جوراب ساق دار به تعدادی از دختران علاقه مند به داشتن جوراب اسلامی در جوار ملکوتی امامزاده ابراهیم (ع) از جمله برنامه های این کانون بود.

 

برگزاری سرود  «دست در دست رویاها» با موضوع فرهنگ عفاف و حجاب توسط گروه سرود گل نرگس نیز از جمله برنامه های این کانون در امامزاده ابراهیم بود. این سرود با استقبال پرشور و بی نظیر بانوان روبرو شد.

برگزاری حلقه حجاب و عفاف و پاسخگویی به سوالات و شبهات با حضور اساتید متخصص در این حوزه و اهدای روسری به نوجوانان نیز صورت گرفت و در حاشیه این مراسم غرفه محصولات عفاف و حجاب نیز برگزار شد.

پایان پیام/