لزوم راه اندازی کارگروه تخصصی کانون های شاخص هر منطقه با هدف آسیب شناسی
لزوم راه اندازي کارگروه تخصصي کانون هاي شاخص هر منطقه با هدف آسيب شناسي
در نشست با امام جمعه واوان تاکید شد:

لزوم راه اندازی کارگروه تخصصی کانون های شاخص هر منطقه با هدف آسیب شناسی

حجت الاسلام محمدي با اشاره به نشست کارگروه تخصصي کانون هاي شاخص هر منطقه با هدف آسيب شناسي فعاليت هاي کانون ها گفت: ايجاد هم افزايي با دستگاه هاي مرتبط شهرستان بسياري از آسيب ها را حل مي کند.
شناسه خبر : 49846 تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران پهنه غرب و جنوب غرب کانون های مساجد استان تهران با حجت الاسلام حمزه محمدی؛ امام جمعه واوان شهرستان اسلام شهر با بحث و بررسی موضوعاتی مانند فعالیت های قرآنی؛ اوقات فراغت و غیره برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی در این نشست با بیان اینکه یک شبکه مجالس خانگی قرآنی در اسلام شهر راه اندازی کرده ایم؛ گفت: کانون های مساجد در این حوزه فعالیت های بسیاری می توانند انجام دهند و ما می توانیم با استفاده از ظرفیت بزرگ قرآنی کانون ها در این حرکت؛ اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی با اشاره به ضرورت اجتماع کانون های مساجد پهنه جنوب غرب با رویکرد آموزشی و تربیتی اظهار داشت: جریان سازی و ایجاد شور و هیجان برای کارهای بزرگ تربیتی در کانون های مساجد می تواند سرآغاز حرکت های بزرگ و تاثیرگذار فرهنگی تربیتی در منطقه شود.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: در این راستا می توان ۲۰ کانون با محوریت تربیتی را دعوت کنیم و بعد از جمع بندی در یک موضوع مهم و اولویت دار جریان سازی تربیتی کنیم.

امام جمعه واوان با اشاره به لزوم توانمندسازی مدیران خاطرنشان کرد: در دوره های آموزشی توانمندسازی باید مسائل فرهنگی شهرستان شناسایی شود و با استفاده از ظرفیت های دستگاه های فرهنگی مانند بسیج و آموزش و پرورش کارهای بزرگ انجام شود.

وی با اشاره به نشست کارگروه تخصصی کانوهای شاخص هر منطقه با هدف آسیب شناسی فعالیت های کانون ها گفت: ایجاد هم افزایی با دستگاه های مرتبط شهرستان بسیاری از آسیب ها را حل می کند.

پایان پیام/