محکومیت اهانت به قرآن کریم در کرسی تلاوت قرآن کریم مسجد امام خمینی (ره) پیشوا
محکوميت اهانت به قرآن کريم در کرسي تلاوت قرآن کريم مسجد امام خميني (ره) پيشوا

محکومیت اهانت به قرآن کریم در کرسی تلاوت قرآن کریم مسجد امام خمینی (ره) پیشوا

نمازگزاران مسجد جامع حضرت امام خميني شهر پيشوا در کرسي تلاوت قرآن کريم با در دست گرفتن قرآن، اقدام موهن هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کريم در کشور سوئد را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع دستگاه ديپلماسي با اين اقدام شدند.
شناسه خبر : 49851 تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور محمد عنابستانی؛ قاری ممتاز بین المللی و با حضور پرشور عزاداران حسینی در مسجد جامع امام خمینی(ره)برگزار شد.

در این مجلس قرآنی نمازگزاران مسجد جامع حضرت امام خمینی شهر پیشوا با در دست گرفتن قرآن، اقدام موهن هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع دستگاه دیپلماسی با این اقدام شدند.

حجت‌الاسلام سید سعید یاسینی؛ امام جماعت این مسجد جامع امام خمینی (ره) در سخنانی، قرآن کریم را نقشه راه مردم جهان و شفای همه آلام ساکنان کره زمین توصیف کرد و اظهار داشت: هرگونه جسارت به این کتاب آسمانی قویا محکوم است، هرچند خداوند تبارک و تعالی، خود نگهبان و پاسبان حریم مقدس قرآن است و بی شک، جسارت کنندگان به ساحت قرآن، دارای آتیه ای سخت و ننگین می شوند.

وی در ادامه خواستار برخورد جدی و قاطع دستگاه دیپلماسی کشور با این موضوع شد و تصریح کرد: از اقدامات دستگاه دیپلماسی در مباحث اخیر که عزت به ایران سربلند بازگشته است، تشکر می کنیم ولی باید با این قضیه برخورد جدی شود تا دیگر شاهد تکرار آن نباشیم.

پایان پیام/