برگزاری هیئت نوجوانان کانون فرهنگی هنری «قطعه ای از بهشت» با حضور عمو روحانی
برگزاري هيئت نوجوانان کانون فرهنگي هنري «قطعه اي از بهشت» با حضور عمو روحاني

برگزاری هیئت نوجوانان کانون فرهنگی هنری «قطعه ای از بهشت» با حضور عمو روحانی

هيئت نوجوانان کانون فرهنگي هنري قطعه اي از بهشت مسجد امام علي عليه السلام همزمان با روز ششم ماه محرم و روز حضرت قاسم ابن الحسن عليه السلام با حضور حجت الاسلام فغاني معروف به عمو روحاني بعد از نماز مغرب و عشا در سالن عترت مسجد برگزار شد.
شناسه خبر : 49883 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، هیئت نوجوانان مسجد امام علی علیه السلام همزمان با روز ششم ماه محرم و روز حضرت قاسم ابن الحسن علیه السلام با حضور عمو روحانی بعد از نماز مغرب و عشا در سالن عترت مسجد برگزار شد.

در این مراسم نوجوانان با حضور حجت الاسلام فغانی و اجرای برنامه های متنوع و متفاوت به سوگ شهادت حضرت قاسم علیه السلام نشستند و به مقام والای این نوجوان عاشورایی توسل کردند.

این مراسم با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی و ولایت‌پذیری نوجوان ۱۳ ساله دشت کربلا  و نهادینه کردن مفاهیم دینی و فرهنگی در قالب زبان نوجوان امروزی در وجود بچه‌ها به همت کانون فرهنگی هنری قطعه ای از بهشت برگزار شد.

با توجه به اینکه وجود حضرت قاسم (ع) به عنوان یک سرباز نوجوان و تبعیت از امام زمانش درسی بزرگ برای جامعه خصوصا جوانان امروز است. توجه به نکات اخلاقی و تمرکز بر فلسفه شکل‌گیری واقعه کربلا نکاتی بود که در این مراسم تاکید شد.

پایان پیام/