الگوسازی شهید آرمان علی وردی برای نوجوانان تهرانی در همایش «احلی من العسل»
الگوسازي شهيد آرمان علي وردي براي نوجوانان تهراني در همايش «احلي من العسل»

الگوسازی شهید آرمان علی وردی برای نوجوانان تهرانی در همایش «احلی من العسل»

آبيار با بيان اينکه امسال به نيت الگوسازي و زيارت مزار شهيد آرمان علي وردي همايش «احلي من العسل» را همزمان با ششم محرم برگزار کرديم، گفت: در اين همايش 1500 نفر از دانش آموزان به همراه مربيان خود از ميدان کشتي بهشت زهرا و عبور از قطعه فرماندهان روايت مزار به مزار شدند و تا مزار شهيد علي وردي دسته سينه زني به راه انداختند.
شناسه خبر : 49901 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۵

مهدی آبیار در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران با اشاره به برگزاری گردهمایی بزرگ نوجوانان در همایش «احلی من العسل» همزمان با روز ششم ماه محرم بر سر مزار شهید آرمان علی وردی در بهشت زهرا گفت: طرح کلی «احلی من العسل» در سال های 94 تا 96 در گلزار شهدای شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

مسئول کانون های تربیتی جبهه فرهنگی میقات ظهور تصریح کرد: در این طرح  دانش آموزان در مدارس توسط مبلغین جبهه فرهنگی میقات ظهور گلچین می شدند و در همایش «احلی من العسل» در گلزار شهدای هر شهر به روایت گری مزار به مزار و زنجیر زنی و مداحی و سینه زنی می پرداختند.

وی با بیان اینکه امسال به نیت الگوسازی و زیارت مزار شهید آرمان علی وردی همایش «احلی من العسل» را روز دوشنبه همزمان با ششم محرم برگزار کردیم، گفت: در این همایش 1500 نفر از دانش آموزان به همراه مربیان خود از میدان کشتی بهشت زهرا و عبور از قطعه فرماندهان روایت مزار به مزار شدند و تا مزار شهید علی وردی دسته سینه زنی به راه انداختند.

آبیار با اشاره به سخنرانی حجت الاسلام میرهاشم در این مراسم خاطرنشان کرد: این سخنرانی با موضوع حلیه ها و مکرهای شیطان در گمراه کردن نوجوانان و جوانان شروع شد و ایشان زینت بخشیدن به گناه را یکی از مکرهای شیطان بیان کرد.

مسئول کانون های تربیتی جبهه فرهنگی میقات ظهور با اشاره به ارائه سرفصل هایی به مربیان تربیتی دانش آموزان از سوی حجت الاسلام میرهاشم اظهار داشت: جریان شناسی آندلس و طرح ریزی دشمن آن زمان و زمان حال موضوع مهمی بود که سخنران مراسم به مربیان دانش آموزان تاکید کرد تا با زبان نوجوان به آنها ارائه شود.

وی با اشاره به حضور 35 دستگاه اتوبوس در این مراسم افزود: 170 نفر از نوجوانان اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در این مراسم حضور داشتند و این مراسم همزمان با تهران در 25 نقطه کشور در شهرهای همدان، ملایر، کرمانشاه و غیره برگزار شد.

آبیار گفت: این مراسم با همکاری موثر و ارزشمند حجت الاسلام محمودی، مسئول قطعه شهدای بهشت زهرا و محمد جواد تاجیک، مدیرعامل بهشت زهرای تهران برگزار شد.

پایان پیام/