اعطای مدرک رسمی از سوی وزارت ارشاد در دوره جامع آموزش قرآن کریم
اعطاي مدرک رسمي از سوي وزارت ارشاد در دوره جامع آموزش قرآن کريم
به همت کانون بانوان مسجد جامع الزهرا (س) صورت می گیرد؛

اعطای مدرک رسمی از سوی وزارت ارشاد در دوره جامع آموزش قرآن کریم

دوره جامع آموزش قرآن کريم از سوي موسسه قرآني جامعة الزهراء «سلام الله عليها» و به همت کانون فرهنگي هنري بانوان مسجد جامع الزهراء «سلام الله عليها» با اعطاي مدرک رسمي و معتبر از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان تبليغات اسلامي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 49938 تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، دوره جامع آموزش قرآن کریم از سوی موسسه قرآنی جامعة الزهراء «سلام الله علیها» و به همت کانون فرهنگی هنری بانوان مسجد جامع الزهراء «سلام الله علیها» برگزار می شود.

این دوره های آموزشی شامل تربیت معلم قرآن کریم عمومی و تخصصی، تجوید، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، دوره تخصصی حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، تفسیر قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، حدیث و نهج البلاغه، احکام بانوان، آموزش الفبا با شعر، بازی و داستان، مداحی، سرود و تواشیح، مکالمه عربی، دروس حوزوی، نقاشی، طراحی و خلاقیت ذهنی و مهد قرآن و پیش دبستان تخصصی قرآن کریم می باشد.

این دوره جامع با هدف بهره مندی از کلاس های اختصاصی و فضای معنوی مسجد جامع، بهره مندی از استادان با تجربه و سرشناس و زمینه سازی لازم جهت رشد فرزندان در زمینه های علمی، آموزشی، فرهنگی و هنری برگزار می شود.

اعطای مدرک رسمی و معتبر از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی به شرکت کنندگان در این دوره ها صورت خواهد گرفت.

علاقه مند جهت ثبت نام در این دوره ها روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 9 تا 11:30 با مراجعه به دفتر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع الزهراء «سلام الله علیها» شبستان بانوان مسجد جامع الزهراء «سلام الله علیها»، مدرس امام علی «علیه السلام» مراجعه کنند.

پایان پیام/