ثبت نام بیش از 700 نفر از کانون های استان تهران در شانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان
ثبت نام بيش از 700 نفر از کانون هاي استان تهران در شانزدهمين مسابقات قرآني مدهامتان
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران خبر داد:

ثبت نام بیش از 700 نفر از کانون های استان تهران در شانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان

حجت الاسلام عالمي با بيان اينکه ارتقاي سطح کيفي مسابقات مدهامتان اعضاي کانون ها را در مسير تحول اخلاقي قرار مي دهد و سرآغاز حرکت هاي عظيم و جهادي خواهد شد، گفت: در اين دوره از مسابقات 729 نفر در سطح استان موفق به ثبت نام در سامانه بچه هاي مسجد شدند.
شناسه خبر : 50042 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، حجت الاسلام عالمی با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان تا 6 مردادماه گفت: در این دوره از مسابقات 729 نفر در سطح استان موفق به ثبت نام در سامانه بچه های مسجد شدند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با بیان اینکه مسابقات قرآنی با هدف کشف استعدادهای برتر قرآنی بین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود، خاطرنشان کرد: جریان سازی فرهنگ قرآنی میان کودکان و نوجوانان ما را به کارکردهای اصلی مسجد هدایت می کند.

 وی با بیان اینکه مسابقات قرآنی موجب به‌کارگیری تعالیم قرآنی در سبک زندگی نسل جوان می شود، اظهار داشت: ارتقای سطح کیفی مسابقات در میان نیروی عظیم انسانی کانون ها، جامعه را در مسیر تحول اخلاقی قرار می دهد و سرآغاز حرکت های عظیم و جهادی خواهد شد.

حجت الاسلام عالمی به‌کارگیری آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی را محور اصلی این مسابقات دانست و بیان داشت: امسال نیز نسبت به سال گذشته با استقبال خوبی از سوی کانون های استان تهران جهت شرکت در مسابقات روبرو بودیم.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران تصریح کرد: تمامی همکاران در ستاد استان تهران در طول مدت ثبت نام تلاش بسیاری در ثبت نام متسابقین داشتند به طوریکه با حضور در مساجد مناطق محروم استان اقدام به ارسال فایل آثار متسابقین می کردند.

وی گفت: شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در بخش (ویژه اعضا) در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبّری، قرائت نماز، استعدادیابی، معارف اهل‌بیت(علیم‌السلام) و در بخش (ویژه کانونی) در رشته‌های طرح مسجد پایگاه قرآنی، طرح تلاوت نور، تولیدات هنری برگزار می‌شود.

پایان پیام/