کارگاه آموزشی تئاتر شبستان برگزار می شود
کارگاه آموزشي تئاتر شبستان برگزار مي شود

کارگاه آموزشی تئاتر شبستان برگزار می شود

کارگاه آموزشي تئاتر شبستان در راستاي غني سازي اوقات فراغت در رده سني 14 تا 30 سال ويژه دختران و پسران در رشته هاي بازيگري، نمايشنامه نويسي، کارگرداني و تئاتر کاغذي با حضور اساتيد برتر از سوي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد برگزار مي شود.
شناسه خبر : 50049 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، کارگاه آموزشی تئاتر شبستان در راستای غنی سازی اوقات فراغت از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

این کارگاه با هدف آموزش هنر نمایش در قالب های مختلف، شناسایی و پرورش استعدادهای هنری مسجدی، هدایت اندیشه تفکر هنری به سمت تولید آثار انقلابی، ایجاد بستر رشد اعضا و انتشار تولیدات فاخر ایشان و بومی سازی چرخه تولید نمایش در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

این کارگاه در رده سنی 14 تا 30  سال ویژه دختران و پسران در رشته های بازیگری، نمایشنامه نویسی، کارگردانی و تئاتر کاغذی با حضور اساتید برتر در این حوزه برگزار می شود.

سابقه اجرای نمایشی مناسب، داشتن سابقه تئاتر کاغذی، داشتن سابقه نویسندگی از جمله شرایط حضور در این کارگاه است و ضروری است متقاضیان هنگام ثبت نام مستندات مربوط به سوابق خود را در سامانه بچه های مسجد، فرم من هنرمندم بارگذاری کنند.

لازم به ذکر است، مزایای شرکت در این دوره اعطای گواهی معتبر به شرکت کنندگان می باشد.

پایان پیام/