هیئت دخترانه «خیمه مهر» در قرچک برپا می شود
هيئت دخترانه «خيمه مهر» در قرچک برپا مي شود

هیئت دخترانه «خیمه مهر» در قرچک برپا می شود

مراسم عزاداري سيد الشهدا (ع) ويژه دختران با عنوان «خيمه مهر» از سوي هيئت دخترانه حضرت خديجه کبري (س) برپا مي شود.اين مراسم به مدت 5 روز از يک شنبه 8 مرداد تا پنجشنبه 12 مردادماه در زينبيه پوئينک قرچک و به همت کانون فرهنگي هنري امام خامنه اي برگزار خواهد شد.
شناسه خبر : 50056 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، مراسم عزاداری سید الشهدا (ع) ویژه دختران با عنوان «خیمه مهر» از سوی هیئت دخترانه حضرت خدیجه کبری (س) برپا می شود.

این مراسم به مدت 5 روز از یک شنبه 8 مرداد ماه تا پنجشنبه 12 مردادماه در زینبیه پوئینک شهرستان قرچک و به همت کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای ویژه دختران نوجوان  8 تا 16 سال برگزار خواهد شد.

این مراسم با هدف نقش آفرینی زنان در تاریخ دینی و سیاسی و تبیین خطبه های حضرت زینب سلام الله در کاخ یزید و دشمن شناسی در واقعه عاشورا با حضور سخنرانان و مداحان در این حوزه برگزار می شود.

هیئت دخترانه حضرت خدیجه کبری (س) با عنوان خیمه مهر با هدف تربیت دختران فاطمی به عنوان مادران فردا و با برنامه های متفاوت فرهنگی و تربیتی  و آموزشی به طور منظم و مداوم برگزار می شود.

پایان پیام/