ثبت صادقانه و هنرمندانه عزاداری محرم در مسابقه «محرم به روایت تصویر»
ثبت صادقانه و هنرمندانه عزاداري محرم در مسابقه «محرم به روايت تصوير»
از سوی کانون ۹ دی صورت می گیرد؛

ثبت صادقانه و هنرمندانه عزاداری محرم در مسابقه «محرم به روایت تصویر»

مسابقه عکاسي «محرم به روايت تصوير» با هدف ثبت صادقانه و هنرمندانه آيين هاي ويژه عزاداري محرم در ايران از سوي کانون فرهنگي هنري ۹ دي مسجد سيد الشهدا (ع) برگزار مي شود.
شناسه خبر : 50078 تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ مسابقه عکاسی «محرم به روایت تصویر» با هدف ثبت صادقانه و هنرمندانه آیین های ویژه عزاداری محرم در ایران از سوی کانون فرهنگی هنری ۹ دی مسجد سید الشهدا (ع) برگزار می شود.

سنت ها و آیین نامه های عزاداری؛ فرهنگ نذر؛ جلوه های محرم در زندگی امروزی و شهری؛ حاشیه مراسم هیات های عزاداری؛ اماکن مذهبی؛ محرم و کودکان و نوجوانان و محرم و امر به معروف و نهی از منکر از جمله محورهای مسابقه می باشد.

عکس های قدیمی برای سال های گذشته؛ آثار تک عکس و مجموعه عکس؛ عکس با دوربین گوشی و دیجیتال نیز امکان شرکت در مسابقه را خواهند داشت.

همچنین ضروری است هر عکاس نام و نام خانوادگی، شماره تماس، نشانی محل سکونت، عنوان عکس، محل و تاریخ عکس را بطور کامل  همراه آثار ارسال کند. هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۱۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

در این مسابقه به 3 نفر از برگزیدگان جوایز نقدی به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد؛ مهلت ارسال آثار تا ۲۶ مرداد ماه می باشد.

علاقمندان می توانند آثار خود را به یکی از شماره های   ۰۹۹۱۰۱۲۳۹۷ و ۰۹۰۱۶۶۱۶۸۹۶ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

پایان پیام/