کشف استعدادهای هنری از میان مسجدی ها، هدف تشکیل مدرسه تئاتر شبستان است
کشف استعدادهاي هنري از ميان مسجدي ها، هدف تشکيل مدرسه تئاتر شبستان است
مشاور هنری رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور:

کشف استعدادهای هنری از میان مسجدی ها، هدف تشکیل مدرسه تئاتر شبستان است

عالم بخش در نشست هم انديشي «مدرسه تئاتر شبستان»، گفت: با برگزاري کارگاه ها به دنبال کشف استعدادهاي هنري از ميان بچه هاي مسجد، و پرورش آنها براي توليد محتواهاي مناسب هستيم.
شناسه خبر : 50151 تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۵۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، اولین نشست هم اندیشی و هم افزایی با موضوع برگزاری کارگاه آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» با حضور حسین عالم بخش، مشاور هنری رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و حجت الاسلام علی عالمی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان تهران برگزار شد.

عالم بخش در این نشست با اشاره به برگزاری کارگاه های تئاتر شبستان در برخی از استان ها مانند کرمانشاه، هرمزگان، زنجان گفت: این کارگاه ها در رشته های بازیگری، کارگردانی، نمایشنامه نویسی و تئاتر کاغذی با استقبال خوبی از سوی کانون ها روبرو شد.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری این کارگاه ها به دنبال کشف استعدادهای هنری از میان بچه های مسجد، و تربیت و پرورش  آنها برای تولید محتواهای مناسب با ارزش های انقلابی هستیم و استان تهران با توجه به ظرفیت های بزرگ می تواند در این زمینه پیشرو باشد.

حجت الاسلام عالمی در ادامه با اشاره به همکاری همه جانبه استان تهران با برگزاری کارگاه های آموزشی تئاتر گفت: ما از تمامی ظرفیت ها و امکانات خود جهت بهتر برگزار شدن این دوره استفاده خواهیم کرد.

در این نشست در خصوص جانمایی کلاس ها، امکانات و ظرفیت های ستاد و استفاده و ثبت نام از افراد توانمند و نخبه در حوزه هنر تئاتر که سابقه فعالیت در این حوزه را داشته باشند، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

پایان پیام/