پیاده سازی مفاهیم قرآن در زندگی با «تدبر در قرآن»
پياده سازي مفاهيم قرآن در زندگي با «تدبر در قرآن»

پیاده سازی مفاهیم قرآن در زندگی با «تدبر در قرآن»

کلاس تدبر در قرآن ويژه نوجوانان ۹ تا ۱۳ ساله (کلاس چهارم تا هفتم) از سوي کانون فرهنگي هنري ابرار مسجد حمزه سيد الشهدا (ع) در سر فصل هاي چگونگي پياده‌سازي مفاهيم قرآن در زندگي، آموزش علل چرايي رجوع به قرآن برگزار مي شود.
شناسه خبر : 50217 تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۲۰

 به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ کلاس تدبر در قرآن ویژه نوجوانان ۹ تا ۱۳ ساله (کلاس چهارم تا هفتم) از سوی کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حمزه سید الشهدا (ع) برگزار می شود.

این کلاس روزهای شنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۸ با هدف آشنایی نوجوانان با مفاهیم قرآنی و سبک زندگی قرآنی و تدبر در آیات الهی در سر فصل های چگونگی پیاده‌سازی مفاهیم قرآن در زندگی، آموزش علل چرایی رجوع به قرآن، تدبر در سوره‌های فلق، ناس و ...، آشنایی با چگونگی زندگی با قرآن برگزار می شود.

همچنین کلاس آموزشی احکام ویژه نوجوانان پسر ۱۴ تا ۱۸ سال (کلاس هشتم تا دوازدهم) پنجشنبه ها بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حمزه سید الشهدا (ع) برگزار می شود.

این کلاس با هدف آشنایی نوجوانان با احکام و تقویت آموزه های اسلامی در زمینه های احکام اخلاقی؛ احکام عبادی؛ احکام خانوادگی و دیگر موارد مورد نیاز در این خصوص برگزار می شود.

پایان پیام/