هنر تئاتر ابزاری قوی و پر نفوذ برای تبلیغ و تبیین مفاهیم دینی است
هنر تئاتر ابزاري قوي و پر نفوذ براي تبليغ و تبيين مفاهيم ديني است
حجت الاسلام عالمی:

هنر تئاتر ابزاری قوی و پر نفوذ برای تبلیغ و تبیین مفاهیم دینی است

سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تهران با بيان اينکه براي تبليغ دين و انتقال مفاهيم ديني به قلب ها نيازمند ابزار مناسب هستيم؛ خاطرنشان کرد:‌ اين در حالي است که امروزه ابزاري قوي تر و پرنفوذ تر از تئاتر نداريم.
شناسه خبر : 50481 تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ دومین روز از دوره سه روزه کارگاه های آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» با بازدید حجت الاسلام علی عالمی؛ سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران همراه بود.

حجت الاسلام عالمی در این بازدید با بیان اینکه برای تبلیغ دین و انتقال مفاهیم دینی به قلب ها نیازمند ابزار مناسب هستیم؛ خاطرنشان کرد:‌ این در حالی است که امروزه ابزاری قوی تر و پرنفوذ تر از تئاتر نداریم.

وی تاکید کرد: مساجد و بچه های مساجد باید اهل تئاتر باشند زیرا یکی از مهمترین وظیفه های آنها تبلیغ و تبیین در حوزه های مختلف می باشد.

حجت الاسلام عالمی با اشاره به برگزاری این دوره از کارگاه های آموزشی در استان تهران گفت: این دوره سه روزه از ۱۸ تا ۲۰ مردادماه در دانشگاه قرآن و حدیث آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ره) با حضور اساتید برتر حوزه نمایش برگزار می شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در جریان مباحث آموزشی کلاس ها قرار گرفت و سر کلاس کارگردانی استاد عالم بخش حضور یافت.

پایان پیام/