حمایت از پوشاک ایرانی اسلامی در کارگاه آموزشی تخصصی دوخت مانتو
حمايت از پوشاک ايراني اسلامي در کارگاه آموزشي تخصصي دوخت مانتو

حمایت از پوشاک ایرانی اسلامی در کارگاه آموزشی تخصصی دوخت مانتو

کارگاه آموزشي تخصصي دوخت مانتو با هدف مهارت افزايي، کارآفريني و اشتغال زايي، حمايت از پوشاک ايراني اسلامي، همراه با مدرک معتبر سازمان فني و حرفه اي از سوي کانون فرهنگي هنري 9 دي مسجد حضرت سيد الشهدا (ع) برگزار مي شود.
شناسه خبر : 50512 تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، کارگاه آموزشی تخصصی دوخت مانتو همراه با مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه ای از سوی کانون فرهنگی هنری 9 دی مسجد حضرت سید الشهدا (ع) برگزار می شود.

این دوره با هدف مهارت افزایی، کارآفرینی و اشتغال زایی، حمایت از پوشاک ایرانی اسلامی، تقویت مهارت دست ورزی و ورود به بازار کار در مزون ها، تولیدی ها و کارخانه های تولید پوشاک و برپایی نمایشگاه های گروهی در مساجد و غیره برگزار می شود.

راه اندازی و دوخت و نگهداری چرخ، الگوسازی و دوخت پایه، شناخت اندام و نحوه محاسبه پارچه، الگو سازی و دوخت مانتوهای ساده، الگوسازی و دوخت مانتوهای یقه دار، الگوسازی و دوخت مانتوهای غیر قرینه و الگوسازی و دوخت مانتوهای برش دار و جیب دار از جمله سرفصل های این دوره آموزشی می باشد.

هنرجویان در پایان دوره با دوخت مانتو عبایی، مانتو جلو باز، مانتو جلو بسته، دوخت مانتو کتی و دوخت مانتو اداری آشنا خواهند شد.

پایان پیام/