برگزاری کارگاه «استامینوفن خودئین» ویژه والدین در کانون نیاوران
برگزاري کارگاه «استامينوفن خودئين» ويژه والدين در کانون نياوران

برگزاری کارگاه «استامینوفن خودئین» ویژه والدین در کانون نیاوران

کارگاه «استامينوفن خودئين» ويژه والدين با هدف تقويت مهارت ارتباط گيري با نوجوان از سوي کانون فرهنگي هنري نياوران مسجد جامع نياوران برگزار مي شود. امکان تخفيف ويژه ۳۰ درصدي در صورت شرکت هر دو نفر (پدر و مادر) فراهم شده است.
شناسه خبر : 50530 تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، کارگاه «استامینوفن خودئین» ویژه والدین با هدف تقویت مهارت ارتباط گیری با نوجوان از سوی کانون فرهنگی هنری نیاوران مسجد جامع نیاوران برگزار می شود.

این دوره با حضور سید وحید غمخواری و محمد سجاد قرگزلی جمعه ها از ساعت 10 تا 12 از 20 مرداد به مدت 4 جلسه در تکیه تاریخی نیاوران واقع در بالاتر از میدان باهنر، تقاطع خیابان جبلی و پور ابتهاج برگزار می شود.

شناخت روحیات و رفتارهای دوران نوجوانی، شناخت اضطراب ها و ترس های دوران نوجوانی، ارائه راهکارهای برخورد مناسب با نوجوان و جوان و بهبود روابط والدین با نوجوانان از جمله سرفصل های این دوره می باشد.

امکان تخفیف ویژه ۳۰ درصدی در صورت شرکت هر دو نفر (پدر و مادر) از سوی کانون فرهنگی هنری نیاوران فراهم شده است. این در حالی است که هزینه هر نفر 580 هزار تومان می باشد. با توجه به تعاملی بودن کارگاه، ظرفیت کارگاه محدود می باشد.

پایان پیام/