مسابقات «مدهامتان» سکوی پرتابی برای حضور در مسابقات کشوری و بین المللی است
مسابقات «مدهامتان» سکوي پرتابي براي حضور در مسابقات کشوري و بين المللي است
داور بخش تجوید و وقف و ابتدا مسابقات «مدهامتان» تاکید کرد:

مسابقات «مدهامتان» سکوی پرتابی برای حضور در مسابقات کشوری و بین المللی است

قاسم آبادي با بيان اينکه مسابقات قرآني «مدهامتان» سکوي پرتاب شرکت کنندگان به مسابقات بين المللي مي باشد، گفت: اين مسابقات فرصت خوبي را براي شرکت در مسابقات کشوري قرآن فراهم مي کند.
شناسه خبر : 50552 تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهرانِ؛ علی قاسم آبادی؛ داور بخش تجوید و وقف و ابتدا مسابقات مدهامتان با اشاره به سطح کیفی متسابقین در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» گفت: همه شرکت کنندگان از آمادگی خوبی برای مسابقه برخوردار بودند و این مساله باعث بالا رفتن کیفیت مسابقه چه در بخش بانوان و چه در بخش آقایان شده بود.

وی با اشاره به تلاش برگزار کنندگان این دوره از مسابقات اظهار داشت: همت و تلاش ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران برای حضور نخبگان قرآنی کانون های فرهنگی هنری سطح استان در این دوره قابل تقدیر است ولی لازم است برای ارتقای سطح کیفی کم و کاستی ها را آسیب شناسی کرد.

قاسم آبادی با بیان اینکه مسابقات قرآنی مدهامتان سکوی پرتاب شرکت کنندگان به مسابقات بین المللی می باشد؛ خاطرنشان کرد: مسابقات مدهامتان فرصت خوبی را برای شرکت در مسابقات کشوری قرآن فراهم می کند و حضور متسابقین را در مسابقات اوقاف و غیره قطعی می کند این مساله باعث رقابت سالمی برای شرکت و تلاش بچه ها در این مسابقات می شود و باید از این شرایط بهره کافی را برد.

داور بخش تجوید؛ وقف و ابتدا مسابقات مدهامتان استان تهران تصریح کرد: پیشنهاد می کنم برگزاری مسابقات را به عهده یک کانون شاخص که امکانات و شرایط برگزاری مسابقه را داشته باشد بگذارید تا بچه های کانونی نیز درگیر برگزاری مسابقه شوند.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات را به عهده کانون ها بگذارید؛ افزود: این مساله در صورت حمایت های مالی و معنوی ستاد کانون های کشوری و استانی امکان پذیر است و در غیر این صورت نمی توان بر روی آن برنامه ریزی کرد.

قاسم آبادی گفت: این مساله فضای رقابتی سالمی را بین کانون های شاخص ایجاد می کند تا آنها برای برگزاری چنین مسابقه بزرگی سطح کیفی و کمی خود را افزایش دهند و شرایط خود را برای این مسابقه هماهنگ کنند و به این ترتیب سطح فعالیت کانون ها هم بالا می رود.

پایان پیام/