تقویت مهارت های فنی در دوره های آموزشی برق و کامپیوتر
تقويت مهارت هاي فني در دوره هاي آموزشي برق و کامپيوتر
به همت کانون ریحانه الرسول (س) برگزار می شود؛

تقویت مهارت های فنی در دوره های آموزشی برق و کامپیوتر

دوره هاي آموزشي فني برق و کامپيوتر و کمک هاي اوليه در راستاي غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان و با هدف تقويت مهارت هاي فني و آشنايي با بازار کار اين نوع مشاغل به همت کانون فرهنگي هنري ريحانه الرسول (س) برگزار مي شود.
شناسه خبر : 50557 تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ دوره های آموزشی فنی برق و کامپیوتر و کمک های اولیه در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به همت کانون فرهنگی هنری ریحانه الرسول (س) برگزار می شود.

این کلاس ها با هدف تقویت مهارت های فنی و آشنایی با بازار کار این نوع مشاغل؛ ارائه خدمات درمانی در حوزه کمک های اولیه و توانمندی نوجوانان در حوزه کار با رایانه و برق و الکترونیک برگزار می شود.

آموزش کمک های اولیه با اعطای ۳ مدرک معتبر و بین المللی و آموزش کمک های اولیه در ۱۰ جلسه ۲ ساعته ویژه علاقه مندان برگزار می شود.

آموزش تعمیر کامپیوتر از مبتدی تا پیشرفته با سرفصل های آشنایی با مجموعه یک pc و رابطه کاربری بین آنها؛ آشنایی با قسمت های مختلف و ایراد قطعات؛ آشنایی با قطعات مختلف و ایرادهای احتمالی و بررسی چند ایراد مختلف و رفع آنها برگزار می شود.

همچنین آموزش برق ساختمان نیز با سرفصل های آشنایی با ابزار و نحوه استفاده از آنها؛ آشنایی با برق یک پل؛ دو پل و پریز و نصب انواع روشنایی و رفع خرابی برگزار خواهد شد.

یادآور می شود این دوره های آموزشی مخصوص دوره های شهید عزیزاللهی و شهید محمدی و کادر مجموعه کانون برگزار خواهد شد.

پایان پیام/