ضرورت ارائه چشم انداز سالیانه و فصلی به کانون های فرهنگی هنری استان تهران
ضرورت ارائه چشم انداز ساليانه و فصلي به کانون هاي فرهنگي هنري استان تهران

ضرورت ارائه چشم انداز سالیانه و فصلی به کانون های فرهنگی هنری استان تهران

نشست هم انديشي و هم افزايي مديران پهنه غرب و جنوب غرب کانون هاي استان تهران با امام جمعه شهر قدس با موضوع ارائه چشم انداز ساليانه و فصلي به کانون ها از سوي ستاد استان تهران و برنامه محور بودن فعاليت هاي کانون هاي مساجد برگزار شد.
شناسه خبر : 50612 تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران پهنه غرب و جنوب غرب کانون های استان تهران با حجت الاسلام رضا جوکار، امام جمعه شهر قدس برگزار شد.

این نشست در خصوص ارائه چشم انداز سالیانه و فصلی به کانون ها از سوی ستاد استان تهران و برنامه محور بودن فعالیت های کانون های مساجد بحث و تبادل نظر صورت گرفت و نقاط منفی و مثبت آن بررسی شد.

همچنین مقرر شد در این چشم انداز به صورت سالیانه و فصلی اهداف ستاد استان تهران برای کانون ها و مسیر رشد و دستیابی به اهداف مشخص شود و به صورت دستور العملی برای مدیران و اعضای کانون های صادر شود.

ابلاغ سیاست های ستاد استان و فعالیت های ستاد جهت بالابردن سطح کیفی و کمی کانون ها مانند برگزاری اردوها و دوره های آموزشی هنری و همچنین حمایت ها و پشتیبانی های مادی و معنوی ستاد از کانون ها از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

پایان پیام/