شبکه سازی نوجوانان کانونی بزرگترین هدف کاروان پیاده روی اربعین
شبکه سازي نوجوانان کانوني بزرگترين هدف کاروان پياده روي اربعين
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران تاکید کرد:

شبکه سازی نوجوانان کانونی بزرگترین هدف کاروان پیاده روی اربعین

حجت الاسلام عالمي با بيان اينکه ايجاد رابطه صميمي با نوجوانان کانوني در سفر اربعين بسيار مهم است، گفت: ما دانش آموزان را بعد از سفر رها نمي کنيم و عمليات هاي فرهنگي هنري بسياري را برنامه ريزي کرده ايم؛ ما ارتباط دائمي با کانون هاي نوجوان محور را حفظ خواهيم کرد.
شناسه خبر : 50656 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، حجت الاسلام علی عالمی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با اشاره به اعزام کاروان دانش آموزی به اربعین حسینی گفت: در این حرکت به دنبال این هستیم که قشر دانش آموز را با زیارت اربعین آشنا کرده و سهم خود را به سبد اربعین حسینی اضافه کنیم.

وی با اشاره به تقویت هویت کانون های فرهنگی هنری در این حرکت خاطرنشان کرد: شبکه سازی  نوجوانان کانونی قطعا بزرگترین هدف ما در این اعزام است به طوریکه ما دانش آموزان را بعد از سفر نیز رها نمی کنیم و این ارتباط را حفظ خواهیم کرد.

 حجت الاسلام عالمی با اشاره به برنامه ریزی های فرهنگی بعد از سفر برای نوجوانان اظهار داشت: برپایی دورهمی ها، گعده های فرهنگی هنری و حتی برگزاری هیات های دانش آموزی دخترانه و پسرانه از اهداف بلند مدت ما خواهد بود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با بیان اینکه ایجاد رابطه صمیمی با نوجوانان کانونی در این سفر بسیار مهم است، تصریح کرد: ما باید در امتداد فعالیت های کانونی ارتباط دائمی با کانون های نوجوان محور را حفظ کنیم و با مسئولان مجموعه های دانش آموزی جلسات دائمی هفتگی و ماهانه با حضور اساتید متخصص این حوزه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بعد از سفر اربعین نخ تسبیح را رها نخواهیم کرد، گفت: بعد از این سفر عملیات های بعدی شروع می شود و برنامه ریزی های فرهنگی هنری بسیاری برای کانون های نوجوان محور خواهیم داشت.

حجت الاسلام عالمی با بیان اینکه حرکت کاروان روز 11 شهریور از بهشت زهرا آغاز شده و تا 16  شهریورماه ادامه دارد، افزود: نوجوانان دختر و پسر متوسطه اول و دوم تا سوم شهریور فرصت دارند در این کاروان ثبت نام کنند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران گفت: بعد از عبور از مرز مهران و زیارت نجف اشرف، کاروان ها از عمود 900 پیاده روی را شروع کرده و تا کربلای معلی پیاده خواهند رفت و بعد از یک شب در کربلا و اسکان در موکب های هماهنگ شده به سمت مرز مهران و ایران حرکت خواهند کرد.

پایان پیام/