فراخوان جذب خادم در کاروان های دانش آموزی اربعین اعلام شد
فراخوان جذب خادم در کاروان هاي دانش آموزي اربعين اعلام شد

فراخوان جذب خادم در کاروان های دانش آموزی اربعین اعلام شد

فراخوان جذب خادم در کاروان هاي دانش آموزي اربعين سيد الشهدا (ع) از سوي ستاد کانون هاي مساجد استان تهران اعلام شد. در اين فراخوان خواهران و برادران زير 22 سال مي توانند به عنوان خادم به ارائه خدمات به زائرين حضرت سيد الشهدا (ع) بپردازند.
شناسه خبر : 50681 تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، فراخوان جذب خادم در کاروان های دانش آموزی اربعین سید الشهدا (ع) از سوی ستاد کانون های مساجد استان تهران اعلام شد.

در این فراخوان خواهران و برادران زیر 22 سال می توانند به عنوان خادم فرهنگی و کمک رسانی به ارائه خدمات به زائرین حضرت سید الشهدا (ع) بپردازند. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09390218575 تماس بگیرند.

بر پایه این گزارش، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران اقدام به اعزام 110 اتوبوس از کانون های سطح استان به پیاده روی اربعین حسینی (ع) و زیارت حضرت سید الشهدا (ع) خواهد کرد.

دانش آموزان دختر و پسر دوره متوسطه اول و دوم به صورت کانونی و انفرادی  می توانند در این کاروان ها ثبت نام کنند. زمان رفت کاروان ها 11 شهریور و زمان برگشت 16 شهریورماه بوده و هزینه هر نفر برای اعزام به زیارت اربعین 3 میلیون تومان خواهد بود.

پیاده روی از عمود 900 و به صورت یک شبانه روز تا کربلای معلی ادامه خواهد داشت و موکب هایی برای اسکان دانش آموزان فراهم شده است.

پایان پیام/