معرفی امامان جماعت نمونه از سوی امور مساجد به ستاد کانون های استان تهران
معرفي امامان جماعت نمونه از سوي امور مساجد به ستاد کانون هاي استان تهران
در نشست هم اندیشی با امور مساجد ملارد مطرح شد؛

معرفی امامان جماعت نمونه از سوی امور مساجد به ستاد کانون های استان تهران

معرفي امامان جماعت نمونه از سوي امور مساجد جهت بهره مندي ستاد کانون هاي استان تهران در برنامه ها و فعاليت ها و ارائه ليست به روز شده ائمه جماعت به ستاد استان تهران در بازه زماني چهار ماه از جمله مباحث مهم در نشست هم انديشي ستاد استان تهران با امور مساجد ملارد بود.
شناسه خبر : 50693 تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم اندیشی و هم افزایی مهدی لطیفی و مرتضی حسن زاده، مدیران پهنه غرب و جنوب غرب استان تهران با حجت الاسلام طاهری، رئیس امور مساجد شهرستان ملارد در خصوص همکاری های دو جانبه در راستای بالا بردن سطح کیفی فعالیت های مساجد برگزار شد.

در این نشست در خصوص جذب جوانان در مساجد نقطه نظرات بیان شد و با بررسی و تبیین آسیب های اجتماعی و تحرکات شبکه های مجازی و رسانه ای دشمن راهکارهایی ارائه شد. انجام فعالیت های جذاب و مطابق با ذائقه مخاطب امروز نیز از جمله راهکارها بود.

استفاده از ظرفیت های طرفین جهت تعاملات فی مابین  در این حوزه نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دو طرف به بیان ظرفیت های خود پرداختند.

همچنین معرفی امامان جماعت نمونه از سوی امور مساجد جهت بهره مندی ستاد کانون های استان تهران  در برنامه ها و فعالیت ها و ارائه لیست به روز شده ائمه جماعت به ستاد استان تهران در بازه زمانی چهار ماه از جمله مباحث مهمی بود که در این نشست مطرح شد.

برگزاری فعالیت های مشترک بین امور مساجد و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران و ارائه طرح از سوی امور مساجد در راستای تقویت همکاری ها و استفاده از ظرفیت های دو طرف نیز از موضوع های مطرح شده در این جلسه بود.

پایان پیام/