تولید فیلم کوتاه «طبقه دوم» به همت کانون فرهنگی هنری طاها
توليد فيلم کوتاه «طبقه دوم» به همت کانون فرهنگي هنري طاها

تولید فیلم کوتاه «طبقه دوم» به همت کانون فرهنگی هنری طاها

مددي با اشاره به ساخت و توليد فيلم کوتاه «طبقه دوم»گفت: برشي کوتاه از زندگي يک امام جماعت در مسجد مي باشد که در صورت حمايت هاي مادي و معنوي و پشتيباني ستاد کانون هاي استان تهران توليد مي شود.
شناسه خبر : 50778 تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، منصور مددی، مدیر کانون فرهنگی هنری طاها مسجد ابو الصدق با اشاره به ساخت و تولید فیلم کوتاه «طبقه دوم»گفت: فیلم «طبقه دوم» برشی کوتاه از زندگی یک امام جماعت در مسجد می باشد که به همت این کانون تولید خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم با هدف به تصویر کشیدن بخشی از زندگی یک امام جماعت در محله است و برخی از فعالیت های فرهنگی و تربیتی یک روحانی در مواجهه با مردم و نوجوانان و جوانان در مسجد محل را روایت می کند.

مددی با بیان اینکه این فیلم به مدت 75 دقیقه ساخته خواهد شد، تصریح کرد: این فیلم قرار بود در قالب سینمایی تولید شود و حتی مجوز سینمایی هم گرفته بود و امیدواریم به نتیجه نیز برسیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری طاها با اشاره به اتمام فیلم نامه این فیلم گفت: نگارش فیلم نامه این اثر نیز به پایار رسیده است و در صورت حمایت های مادی و معنوی و پشتیبانی ستاد کانون های استان تهران نیز تولید فیلم را شروع خواهیم کرد.

پایان پیام/