مهلت ارسال آثار به ششمین سوگواره هنری اربعین تا 25 شهریور
مهلت ارسال آثار به ششمين سوگواره هنري اربعين تا 25 شهريور
به همت مسجد المتقین برگزار می شود؛

مهلت ارسال آثار به ششمین سوگواره هنری اربعین تا 25 شهریور

ششمين سوگواره هنري اربعين با هدف استفاده از ظرفيت هنر در ترويج و تبليغ حداکثري پياده روي اربعين به همت مسجد المتقين برگزار مي شود. علاقمندان به شرکت در اين رويداد مي‌توانند تا ۲۵ شهريور ماه همزمان با پايان ماه صفر آثار خود را به دبيرخانه سوگواره ارسال کنند.
شناسه خبر : 50942 تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، ششمین سوگواره هنری اربعین با هدف استفاده از ظرفیت هنر در ترویج و تبلیغ حداکثری پیاده روی اربعین به همت مسجد المتقین برگزار می شود.

این سوگواره در رشته‌های متون ادبی (دل نوشته و شعر)، فیلم و عکس (فیلم کوتاه، نماهنگ، عکس)، رسانه‌های نو (پادکست، موشن‌گرافیک) و بخش کودکان (شعرخوانی، مداحی، نقاشی)، بخش دانشجویی (ایده های نوآورانه و مستند کوتاه) و رشته زائرخبرنگار ویژه تولید محتوای رسانه ای در قالب های خبری برگزار می‌شود.

اربعین و خانواده، اربعین و نظم نوین جهانی، اربعین و تمدن سازی اسلامی و زیبایی های راهپیمایی اربعین از جمله موضوعات این سوگواره بوده و بخش های زائرخبرنگار و دانشجویی و رشته های ایده های نوآورانه و مستند کوتاه به دوره ششم سوگواره اضافه شده است.

فراخوان ششمین سوگواره هنری اربعین به زبان‌های عربی و انگلیسی هم اعلام شده و علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند تا ۲۵ شهریور ماه همزمان با پایان ماه صفر آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های بله، ایتا و تلگرام به شماره ۰۹۳۹۲۰۰۵۹۹۲ ارسال کنند. همچنین شماره ۰۹۹۶۵۵۶۴۴۷۳ در پیام‌رسان‌های واتس آپ و تلگرام برای علاقه‌مندان بخش بین‌الملل در نظر گرفته شده است.

یادآور می شود پوستر این سوگواره در مسجدالمتقین (واقع در محله صدر تهران) با حضور آیت الله محمدحسن اختری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) و مدیرعامل بنیاد بین المللی عاشورا و جمعی از خانواده شهداء طی مراسمی رونمایی شد.

پایان پیام/