کمک های مومنانه کانون سلمان فارسی پاکدشت در آستانه اربعین حسینی
کمک هاي مومنانه کانون سلمان فارسي پاکدشت در آستانه اربعين حسيني

کمک های مومنانه کانون سلمان فارسی پاکدشت در آستانه اربعین حسینی

کانون فرهنگي هنري سلمان فارسي پاکدشت در آستانه اربعين حسيني اقدام به توزيع 10 بسته گوشت گوسفندي تازه ميان نيازمندان شناسايي شده توسط خيرين و اهداي کمک هزينه دارويي به مبلغ پانصدهزار تومان به بيمار نيازمند شناسايي شده کرد.
شناسه خبر : 50948 تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، کارگاه تحکیم بنیان خانواده با موضوع مهارت های لحظه شناسی به همت کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی و پایگاه بسیج بنت النبی (س) مسجد النبی (ص) شهرستان پاکدشت برگزار شد.

این کارگاه که با میز مشاوره فردی همراه بود توسط کایگانی از اساتید برتر این حوزه با هدف تقویت مهارت های رفتاری و مساله شناسی در زندگی و کمک به حل مومنانه مشکلات زندگی مشترک برگزار شد.

همچنین توزیع 10 بسته گوشت گوسفندی تازه میان نیازمندان شناسایی شده توسط خیرین منطقه پاکدشت و اهدای کمک هزینه دارویی به مبلغ پانصدهزار تومان به بیمار نیازمند شناسایی شده از دیگر اقدامات کانون سلمان فارسی در آستانه اربعین حسینی بود.

برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و حلقه صالحین ویژه کودکان و نوجوانان پسر و دختر کانون توسط اساتید متخصص این حوزه از دیگر برنامه های این کانون می باشد.

پایان پیام/