مراسم بدرقه بزرگترین کاروان دانش آموزی ستاد کانون های مساجد تهران به اربعین برگزار می شود
مراسم بدرقه بزرگترين کاروان دانش آموزي ستاد کانون هاي مساجد تهران به اربعين برگزار مي شود
صبح روز شنبه؛

مراسم بدرقه بزرگترین کاروان دانش آموزی ستاد کانون های مساجد تهران به اربعین برگزار می شود

بزرگترين کاروان دانش آموزي اربعين ستاد کانون هاي مساجد استان تهران شنبه 11 شهريورماه از بهشت زهرا (س) تهران به سمت مرز مهران اعزام مي شوند. بيش از 150 نفر از نوجوانان دختر و پسر مقطع متوسطه اول و دوم با 5 دستگاه اتوبوس راهي پياده روي اربعين خواهند شد.
شناسه خبر : 50957 تاریخ انتشار : ۸ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، بزرگترین کاروان دانش آموزی اربعین ستاد کانون های مساجد استان تهران شنبه 11 شهریورماه از بهشت زهرا (س) تهران به سمت مرز مهران اعزام می شوند.

مراسم بدرقه این کاروان دانش آموزی صبح روز شنبه با حضور مسئولان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و مدیران بهشت زهرای تهران و خانواده های نوجوانان برگزار می شود.

بیش از 150 نفر از نوجوانان دختر و پسر مقطع متوسطه اول و دوم در رده سنی 13 تا 18 سال به صورت گروهی، فردی و خانوادگی با 5 دستگاه اتوبوس راهی پیاده روی اربعین و زیارت حضرت سید الشهدا علیه السلام خواهند شد.

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران تا 5 شهریور فرصت داشتند با هزینه 3 میلیون تومانی در کاروان ثبت نام کنند. تاریخ برگشت این کاروان به تهران پنجشنبه 16 شهریورماه می باشد.

اسکان در نجف اشرف، پیاده روی از عمود 900 مسیر نجف به کربلا و اسکان در موکب های هماهنگ شده در شهر کربلا از جمله برنامه های این سفر معنوی می باشد.

پایان پیام/