ثبت نام 118 دانش آموز دبستانی در مدرسه مسجد ابوالصدق
ثبت نام 118 دانش آموز دبستاني در مدرسه مسجد ابوالصدق
در راستای طرح «پیوند مدرسه با مسجد» صورت گرفت؛

ثبت نام 118 دانش آموز دبستانی در مدرسه مسجد ابوالصدق

مديرکانون فرهنگي هنري طاها مسجد ابوالصدق با اشاره به افتتاح مدرسه جديد براي سال تحصيلي آينده در اين مسجد گفت: تعداد 118 نفر در اين مدرسه در راستاي طرح «پيوند مدرسه با مسجد» در مقطع دبستان (اول تا ششم) ثبت نام کردند.
شناسه خبر : 50989 تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، منصور مددی، مدیرکانون فرهنگی هنری طاها مسجد ابوالصدق با اشاره به افتتاح مدرسه جدید برای سال تحصیلی آینده در این مسجد گفت: این مدرسه در راستای طرح «پیوند مدرسه با مسجد» در مقطع دبستان (اول تا ششم) افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته مدرسه را به صورت آزمایشی راه اندازی کردیم، خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 30 دانش آموز در مدرسه تحصیل کرده و در کلاس های معرفتی و تربیتی فوق برنامه نیز شرکت کردند.

مددی با بیان اینکه امسال 118 نفر در مدرسه ثبت نام کردند، اظهار داشت: امسال اقدام به ایجاد یک استودیو ویژه ضبط برخی از برنامه های فرهنگی هنری کردیم و تعداد کلاس های آموزشی را افزایش دادیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری طاها تصریح کرد: علاوه بر کلاس های آموزشی و دروس مقطع ابتدای کلاس های عقیدتی مانند احکام، آموزش نماز، آموزش ترتیل و تحقیق قرآن کریم و همچنین اردوهای فرهنگی تفریحی برای دانش آموزان تدارک دیده ایم.

پایان پیام/