حمایت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد از رشته زائرخبرنگار در ششمین سوگواره هنری اربعین
حمايت معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد از رشته زائرخبرنگار در ششمين سوگواره هنري اربعين

حمایت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد از رشته زائرخبرنگار در ششمین سوگواره هنری اربعین

معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از رشته زائرخبرنگار در ششمين سوگواره هنري اربعين که به همت مسجدالمتقين (محله صدر تهران) برگزار مي‌شود، حمايت مي‌کند.
شناسه خبر : 51106 تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران،  رشته زائرخبرنگار در ششمین سوگواره هنری اربعین از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت می‌شود.

این رشته به ششمین سوگواره هنری  اربعین افزوده شده و خبرنگاران نیز مانند زائران می‌توانند آثار خود را مطابق فراخوان یعنی تولید محتوا برای انعکاس ابعاد و زوایای راهپیمایی اربعین در قالب های خبری، در سوگواره شرکت دهند.

سوگواره هنریِ مردمی و خودجوشِ اربعین با اتکای بر ظرفیت نوجوانان و جوانان به همت مسجدالمتقین (محله صدر تهران) برگزار می‌شود.

 متون ادبی (دل نوشته و شعر)، فیلم و عکس (فیلم کوتاه، نماهنگ، عکس)، رسانه‌های نو (پادکست، موشن‌گرافیک) و بخش کودکان (شعرخوانی، مداحی، نقاشی)، بخش دانشجویی (ایده‌های نوآورانه و مستند کوتاه) و رشته زائرخبرنگار ویژه تولید محتوای رسانه‌ای در قالب‌های خبری رشته های این دوره از سوگواره اربعین است.

علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند تا ۲۵ شهریور ماه همزمان با پایان ماه صفر آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های بله، ایتا و تلگرام به شماره ۰۹۳۹۲۰۰۵۹۹۲ ارسال کنند. همچنین شماره ۰۹۹۶۵۵۶۴۴۷۳ در پیام‌رسان‌های واتس آپ و تلگرام برای علاقه‌مندان بخش بین‌الملل در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/