تولید نماهنگ «وارثان عطر یاس» با اجرای گروه سرود دختران انقلاب ورامین
توليد نماهنگ «وارثان عطر ياس» با اجراي گروه سرود دختران انقلاب ورامين

تولید نماهنگ «وارثان عطر یاس» با اجرای گروه سرود دختران انقلاب ورامین

نماهنگ «وارثان عطر ياس» با اجراي گروه سرود دختران انقلاب ورامين؛ با همکاري بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود (عج) شهرستان ورامين وکانون فرهنگي هنري سقاي کربلا توليد و از شبکه هاي دو و پنج و پوياي سيماي جمهوري اسلامي ايران پخش شد.
شناسه خبر : 51552 تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛‌ نماهنگ «وارثان عطر یاس»  با اجرای گروه سرود دختران انقلاب ورامین با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان ورامین و کانون فرهنگی هنری سقای کربلا تولید شد.

این نماهنگ به نویسندگی و کارگردانی سجاد نعیمی؛ شعر قاسم صرافان؛ آهنگسازی امیرمحمد شیرزاده و با مربی گری زینب بوربور از شبکه های دو و پنج و پویای سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

این نماهنگ با حضور فاطمه سلما دختر شهید مدافع حرم مهدی ثامنی راد ضبط و پخش شد. در این سرود اعضای گروه دختران انقلاب، شعری را با موضوع محرم می‌خوانند و تصاویری از مراسم عزاداری این دختران برای محرم نشان داده می شود.

گروه سرود دختران انقلاب از سال 95 آغاز به کار کرد و در محضر مقام معظم رهبری به اجرای سرود پرداخته است. این گروه در جشنواره فجر جزء ده گروه برتر کشوری انتخاب شده است.

پایان پیام/