شرکت اعضای کانون شهید باکری در «ماجرای اردو»
شرکت اعضاي کانون شهيد باکري در «ماجراي اردو»

شرکت اعضای کانون شهید باکری در «ماجرای اردو»

اعضاي کانون فرهنگي هنري شهيد باکري مسجد چهارده معصوم (ع) به اردوي نيم روزه نوجواني «ماجراي اردو» مي روند.اين اردو؛‌ پانزدهمين اردوي تابستان کانون شهيد باکري مي باشد و ويژه پسران بالاتر از ده سال بوده و امروز دوشنبه ۲۷ شهريور ماه در فرهنگسراي شهيد سليماني برگزار شد.
شناسه خبر : 51559 تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۳۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛‌ اعضای کانون فرهنگی هنری شهید باکری مسجد چهارده معصوم (ع) به اردوی نیم روزه نوجوانی «ماجرای اردو» می روند.

این اردو؛‌ پانزدهمین اردوی تابستان کانون شهید باکری می باشد و ویژه پسران بالاتر از ده سال بوده و امروز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در فرهنگسرای شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

این اردو از ساعت هشت و نیم صبح و از مسجد چهارده معصوم به سمت فرهنگسرای شهید سلیمانی آغاز شده و تا ساعت یک بعد ازظهر نیز ادامه دارد. صرفاً تفریحی بوده و رایگان برگزار می‌شود.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران جشنواره «ماجرای اردو» را در قالب تورهای نیم‌روزه از صبح تا عصر ویژه نوجوانان دختر و پسر ۱۳ تا ۱۸ ساله در ۹ فرهنگسرای تهران برگزار می‌کند.

این اردوهای نیم‌روزه شامل برنامه‌های تفریحی و فرهنگی است و هدف از برگزاری آن کشف استعداد و توانایی نوجوانان خواهد بود که در مناطق ۳، ۴، ۸، ۱۱، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۲۰ و فرهنگسرای امام(ره) برگزار می‌شود.

«ماجرای اردو» علاوه بر آموزش بهتر زیستن و رشد علمی و مهارتی، با ایجاد نشاط و شادابی تلاش می‌کند استعدادها و توانمندی‌های نوجوانان را به آنها نشان دهد. گفت‌وگوی جمعی، پانتومیم، نمایش و نقد فیلم و فعالیت‌های ورزشی و تفریحی از بخش‌های این اردو خواهد بود.

پایان پیام/