اعلام برنامه های بزرگداشت هفته وحدت
اعلام برنامه هاي بزرگداشت هفته وحدت
با حضور نماینده کانون های مساجد استان تهران صورت گرفت؛

اعلام برنامه های بزرگداشت هفته وحدت

جلسه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران صبح امروز 28 شهريور ماه با حضور حجت الاسلام حداديان، نماينده کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تهران و نمايندگاني از وزارت خانه ها و مرازک و نهادهاي دولتي و غير دولتي با موضوع بزرگداشت هفته وحدت برگزار شد.
شناسه خبر : 51567 تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز 28 شهریور ماه با حضور حجت الاسلام محمودمی، رئیس شورا و حجت الاسلام حدادیان، نماینده کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران و نمایندگانی از وزارت خانه ها و مرازک و نهادهای دولتی و غیر دولتی برگزار شد.

این جلسه با موضوع بزرگداشت هفته وحدت و اعلام برنامه های نهادها و مراکز در خصوص این هفته برگزار شد.

فضاسازی معابر و خیابان ها، برگزاری میزگردهای تحلیلی در صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، برگزاری برنامه های متنوع در 7 مسجد شاخص در سطح استان از سوی امور مساجد و راه اندازی کاروان های شادی از جمله برنامه های مطرح شده در این نشست بود.

برگزاری برنامه های اوقات فراغت تابستان در 360 مسجد در طرح آرمان در تابستان از سوی شهرداری تهران و برگزاری طرح مهر مهدوی در تاریخ سوم مهرماه از سوی وزارت آموزش و پرورش از دیگر برنامه های مطرح شده در این جلسه بود.

پایان پیام/