ضرورت آتش به اختیار بودن در کار فرهنگی
ضرورت آتش به اختيار بودن در کار فرهنگي
حجت الاسلام وکیل پور تاکید کرد:

ضرورت آتش به اختیار بودن در کار فرهنگی

ضرورت آتش به اختيار بودن به معني کار فرهنگي خودجوش و تميز و ابتکار عمل صاحبان انديشه و فکر و همت با الهام گرفتن از کارکردهاي مساجد از سوي دانش آموختگان اين دوره از ديگر سخنان حجت الاسلام وکيل پور در اختتاميه دوره مهارت افزايي دوکوهه بود.
شناسه خبر : 51661 تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ اختتامیه اولین دوره مهارت افزایی فعالین فرهنگی دوکوهه پنجشنبه ۳۰ شهریورماه با حضور حجت الاسلام علی عالمی؛ سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در مسجد ولی الله الاعظم برگزار شد.

این مراسم به همراه آزمون پایان دوره شرکت کنندگان با حضور ۱۲۰ نفر از فعالین فرهنگی و با سخنرانی حجت الاسلام محمدتقی وکیل پور؛ استاد حوزه و دانشگاه برگزار شد.

توانمندسازی فعالان فرهنگی و تاثیرگذاری جوانان با فکر و صاحب ذهن فعال در مساجد و هیات ها و تجربه نگاری در این زمینه از جمله مباحث مطرح شده از سوی حجت الاسلام وکیل پور در این مراسم بود.

ضرورت آتش به اختیار بودن به معنی کار فرهنگی خودجوش و تمیز و ابتکار عمل صاحبان اندیشه و فکر و همت با الهام گرفتن از کارکردهای مساجد از سوی دانش آموختگان این دوره از دیگر سخنان حجت الاسلام وکیل پور بود.

ولین دوره مهارت افزایی فعالین فرهنگی دوکوهه با حضور 120 نفر از تیرماه با حضور اساتید برتر این حوزه مانند محمدتقی وکیل پور، احمد پناهیان، حسن مرادی، سید مصطفی موسوی، امیر حسین مرادی گنجه، محمدحسین ترفی، علی مهریان، حمید امیدی و علی عالمی برگزار شد.

مبانی تشکیلات، مخاطب شناسی و جذب، نویسندگی خلاق، مهارت مساله یابی، اردوداری هدفمند، روانشناسی تبلیغ، حلقه داری، اخلاق تشکیلاتی، مبانی تربیت، انسان شناسی و عملیاتی های تربیتی از جمله سرفصل های آموزشی این دوره بود.

پایان پیام/

این دوره پنجشنبه های هر هفته با برگزاری 6 کلاس تخصصی در مسجد ولی الله الاعظم به همراه برنامه های متنوع فرهنگی و اردوهای نیم روزه معنونی برگزار می شد. این دوره آموزشی همراه با کارگاه های آموزشی، آموزش مساله محور و رهیاری حین عملیات (منتورینگ) ویژه خواهران برگزار شد