باشگاه جودوی مسجد صادق آل محمد (ع) افتتاح می شود
باشگاه جودوي مسجد صادق آل محمد (ع) افتتاح مي شود

باشگاه جودوی مسجد صادق آل محمد (ع) افتتاح می شود

باشگاه جودو کانون خدام المهدي (عج) مسجد صادق آل محمد (ع) امروز دوشنبه سوم مهرماه همزمان با گراميداشت هفته دفاع مقدس با هدف شناسايي، جذب، پرورش و تربيت جوانان و تقويت روحيه پهلواني از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ افتتاح مي شود.
شناسه خبر : 51756 تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، باشگاه جودو کانون خدام المهدی (عج) مسجد صادق آل محمد (ع) امروز دوشنبه سوم مهرماه همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ افتتاح می شود.

این باشگاه روزهای زوج ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸  پذیرای نوجوانان و جوانان محل در رشته های بدنسازی، دفاع شخصی و آمادگی جسمانی می باشد.

این باشگاه با هدف شناسایی، جذب، پرورش و تربیت جوانان و حفظ سلامت و شادابی جسمی در راستای استعدادیابی نوجوانان و تقویت روحیه پهلوانی راه اندازی و افتتاح خواهد شد.

ورزش های منظم و منظم جوانان و فعالیت های بدنی مداوم می تواند مزایای زیادی برای کودکان و نوجوانان به همراه داشته باشد. تجربیات مثبتی که ورزش و شیوه زندگی فعال به ارمغان می آورد نقش مهمی در زندگی جوانان دارد. تمرینات بدنی برای ذهن ، بدن و روح مفید است و ورزش های گروهی به نوجوانان پاسخگویی، فداکاری، رهبری و سایر مهارت ها را آموزش می دهد.

پایان پیام/