مراسم «شبی با شهدا» در مسجد جامع نیاوران برگزار می شود
مراسم «شبي با شهدا» در مسجد جامع نياوران برگزار مي شود
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

مراسم «شبی با شهدا» در مسجد جامع نیاوران برگزار می شود

مراسم «شبي با شهدا» با روايتگري حجت الاسلام جبار جوادي همزمان با هفته دفاع مقدس امروز چهارشنبه 5 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع نياوران و به همت کانون فرهنگي هنري نياوران برگزار مي شود.
شناسه خبر : 51863 تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، مراسم «شبی با شهدا» با روایتگری حجت الاسلام جبار جوادی همزمان با هفته دفاع مقدس در مسجد جامع نیاوران و به همت کانون فرهنگی هنری نیاوران برگزار می شود.

این مراسم امروز چهارشنبه 5 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور جانبازان، رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده شهدا و عموم مردم برگزار خواهد شد.

این مراسم با هدف ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی با شهدا، الگو گرفتن از سیره و سبک زندگی آنها و تقلید از روش و منش های اعتقادی آنها هر ساله در این ایام در مسجد جامع نیاوران برگزار می شود.

حجت الاسلام جوادی روایتگر موسسه روایت سیره شهدا می باشد. این موسسه از سال 1379 به همت تنی چند از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به صورت خودجوش، تحت عنوان اندیشه تبلیغ در زمینه های کودکان ، جوانان ، مباحث فرهنگی، سیاسی و شهدا و دفاع مقدس شروع به فعالیت کرد.

پایان پیام/