جذب 70 دانش آموز به کانون ولیعصر (عج) در طرح «پیوند مدرسه با مسجد»
جذب 70 دانش آموز به کانون وليعصر (عج) در طرح «پيوند مدرسه با مسجد»

جذب 70 دانش آموز به کانون ولیعصر (عج) در طرح «پیوند مدرسه با مسجد»

حجت الاسلام فرجي، مدير کانون وليعصر مسجد صاحب الزمان (عج) گفت: ما در کانون خود 70 نفر از دانش آموزان زير 13 سال را جذب کرده ايم و با اعزام روحانيون به مدارس اطراف کانون سعي در پيوند دانش آموزان با مساجد و فعاليت در مساجد داريم.
شناسه خبر : 51920 تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، دیدار هم اندیشی و هم افزایی حجت الاسلام حدادیان، مدیر پهنه شرق و جنوب شرق استان تهران با حجت الاسلام محمد فرجی رئیس اداره سازمان تبلیغات پاکدشت با موضوع طرح پیوند مدرسه با مسجد برگزار شد.

حجت الاسلام فرجی در این دیدار با بیان اینکه ارتباط مساجد با مدارس باید مستمر و مداوم باشد، گفت: ارتباط روحانیون با مدارس منجر به تربیت فکری و پرورش روحی دانش آموزان می شود و کارکردهای مسجد را در مدارس عینیت می بخشد.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری پاکدشت نیز در طرح پیوند مسجد با مدرسه پیشرو هستند، اظهار داشت: در این راستا نوجوانان زیر 13 سال در کانون و بالاس 14 سال در بسیج مسجد فعالیت می کنند.

حجت الاسلام فرجی، مدیر کانون ولیعصر مسجد صاحب الزمان (عج) نیز در ادامه سخن خود گفت: ما در کانون خود 70 نفر از دانش آموزان زیر 13 سال را جذب کرده ایم و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برای آنها تدارک دیده ایم.

وی با ااره به برنامه های اردویی، تفریحی، زیارتی و آموزشی در کانون اظهار داشت: مبنای فعالیت های ما در کانون بر اساس اردو تعریف شده است به طوریکه از طریق اردو تمام فعالیت های تربیتی و پرورشی را برای بچه ها برگزار می کنیم.

حجت الاسلام فرجی با اشاره به ارتباط کانون با مدارس هم جوار خود گفت: با اعزام روحانیون به مدارس اطراف کانون سعی در پیوند دانش آموزان با مساجد و فعالیت در مساجد داریم.

پایان پیام/