برگزاری دوره های آموزشی رسانه ای توسط کانون خدام المهدی (عج)
برگزاري دوره هاي آموزشي رسانه اي توسط کانون خدام المهدي (عج)

برگزاری دوره های آموزشی رسانه ای توسط کانون خدام المهدی (عج)

دوره آموزشي رسانه اي در قالب دو کارگاه آشنايي با توليد ويدئو و کارگاه آشنايي با گرافيک از سوي کانون فرهنگي هنري خدام المهدي مسجد صادق آل محمد (ع) برگزار مي شود.
شناسه خبر : 51930 تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، دوره آموزشی رسانه ای در قالب دو کارگاه آشنایی با تولید ویدئو و کارگاه آشنایی با گرافیک از سوی کانون فرهنگی هنری خدام المهدی مسجد صادق آل محمد (ع) برگزار می شود.

کارگاه آشنایی با تولید ویدئو سه شنبه‌ها ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸ و کــارگاه آشنـــایی با گـــرافیک سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰ در راستای پرورش و آموزش جوان های متخصص و حرفه ای در زمینه فضای مجازی و رسانه برگزار می شود.

ایده پردازی، فیلمنامه، کارگردانی، تصویربرداری، صدابرداری، نورپردازی و تدوین در کارگاه آشنایی با تولید ویدئو و طراحی پوستر، لوگو، هویت بصری، تایپوگرافی، عکاسی و سواد بصری در کارگاه آشنایی با گرافیک آموزش داده می شود.

در این راستا دو جلسه اول به صورت مقدماتی و رایگان ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری خدام المهدی (عج) برگزار می شود سپس دوره متوسطه و پیشرفته ویژه منتخبین دوره مقدماتی برگزار خواهد شد.

پایان پیام/