رویکرد پرورش نخبگان در کانون فرهنگی هنری شهید عیسوی
رويکرد پرورش نخبگان در کانون فرهنگي هنري شهيد عيسوي
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عیسوی:

رویکرد پرورش نخبگان در کانون فرهنگی هنری شهید عیسوی

حجت الاسلام جلالي با اشاره به رويکرد نخبگاني در اين کانون گفت: رويکرد اصلي ما در اين کانون آماده سازي دانش آموزان پايه نهم براي قبولي در آزمون مدارس استعدادهاي درخشان مي باشد و بر اين اساس برنامه ريزي هاي متنوعي را خواهيم داشت.
شناسه خبر : 51959 تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۷:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ حجت الاسلام امیر جلالی؛ مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عیسوی مسجد شهید بهشتی با اشاره به اختتامیه طرح اوقات فراغت تابستان کانون گفت: این مراسم با سخنرانی دکتر موحدی از اساتید فلسفه تربیت اسلامی برای اولیا شروع شد.

وی با اشاره به پخش کلیپ های اردوهای تابستانی لواسان و مشهد در این مراسم اظهار داشت: اجرای گروه سرود کانون نیز در این مراسم صورت گرفت؛ همچنین بنده هم به عنوان مدیر کانون به ارائه گزارش کلاس های تابستانی پرداختم.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه در پایان مراسم جوایزی به اعضای کانون اهدا شد؛ تصریح کرد: کلاس های تربیتی؛ اخلاقی و اعتقادی در فصل پاییز برگزار خواهد شد این در حالی است که کلاس های آموزشی و علمی مهارتی و اردوهای یک روزه نیز در این فصل خواهیم داشت.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عیسوی با اشاره به رویکرد نخبگانی در این کانون گفت: رویکرد اصلی ما در این کانون آماده سازی دانش آموزان پایه نهم برای قبولی در آزمون مدارس استعدادهای درخشان می باشد و بر این اساس برنامه ریزی های متنوعی را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه بر اساس این رویکرد بر روی هوش و ریاضی دانش آموزان برنامه ریزی فشرده داریم؛ خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آزمون استعداد درخشان خرداد سال آینده برگزار می شود کلاس های مهارت های تست زنی و مشاوره های تحصیلی و تخصصی در این زمینه داریم.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه با مجموعه های نخبگانی دیگر در ارتباط هستیم؛ ادامه داد: امسال از مهرماه جدی تر وارد آموزش و برنامه ریزی های تحصیلی دانش آموزان شدیم تا در آزمون استعداد درخشان سال آینده قبولی های بیشتری داشته باشیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عیسوی با اشاره به حضور ۱۷ نفر از دانش آموزان ممتاز در این طرح گفت: سال گذشته یک ماه کار علمی فشرده داشتیم؛ از این تعداد ۱۱ نفر با معدل بالای ۱۹بودند؛ دو نفر در آزمون استعداد درخشان قبول شدند و سه نفر در آزمون مدرسه البرز نیز قبول شدند.

پایان پیام/