تقویت ریشه های مذهبی دانش آموزان در طرح «پیوند مسجد با مدرسه» کانون شهید ستاری ورامین
تقويت ريشه هاي مذهبي دانش آموزان در طرح «پيوند مسجد با مدرسه» کانون شهيد ستاري ورامين

تقویت ریشه های مذهبی دانش آموزان در طرح «پیوند مسجد با مدرسه» کانون شهید ستاری ورامین

طرح «پيوند مسجد با مدرسه» در سال تحصيلي جديد با هدف تقويت ريشه هاي اعتقادي در دانش آموزان در کانون شهيد ستاري مسجد صاحب الزمان (عج) روستاي باغ خواص ورامين با اعزام روحاني و معلم به تمام مدارس روستا و اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و هنري براي مدارس برگزار مي شود.
شناسه خبر : 51980 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، طرح «پیوند مسجد با مدرسه» در سال تحصیلی جدید با هدف تقویت ریشه های اعتقادی در دانش آموزان در کانون شهید ستاری مسجد صاحب الزمان (عج) منطقه خیرآباد روستای باغ خواص ورامین طبق سال های گذشته در حال برگزاری است.

این کانون با اعزام روحانی و معلم به تمام مدارس روستا ارتباطی نزدیک و دو سویه دارد و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برای مدارس برگزار می کند. مدیر و تمام کادر کانون از معلمان بازنشسته آموزش و پرورش هستند و در این راستا برنامه های آموزشی و کارگاهی متنوع و کاربردی را طراحی کرده اند.

برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت افزایی دانش آموزان در مسجد، اعزام روحانی از مسجد به مدرسه در مناسبت های مختلف و اعیاد، برگزاری اردوهای تفریحی آموزشی یک روزه برای دانش آموزان و غیره از جمله فعالیت های این کانون می باشد.

در این طرح دانش آموزان روستا ساعاتی را در مسجد و کانون شهید ستاری تحت آموزش ها و برنامه های متنوع فرهنگی می گذرانند.

این طرح بستری را فراهم می کند تا دانش‌آموزان و والدین با فضای معنوی مسجد بیشتر ارتباط داشته و از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری کانون مسجد و فضای آموزشی مسجد در جهت تحقق اهداف آموزشی بهره‌برداری مفید صورت پذیرد.

پایان پیام/