اجرای طرح آموزشی ویژه با هدف قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان
اجراي طرح آموزشي ويژه با هدف قبولي در آزمون مدارس تيزهوشان
مدیر کانون ریحانه الرسول (ص) تاکید کرد؛

اجرای طرح آموزشی ویژه با هدف قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان

عرب سرخي با اشاره به برگزاري مرحله دوم اجراي طرح آموزشي ويژه کودکان مقاطع پنجم و ششم تصريح کرد: اين دوره هاي آموزشي ويژه پايه هاي پنجم و ششم جهت ورود به مدارس تيزهوشان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 52063 تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، مسعود عرب سرخی، مدیر کانون ریحانه الرسول (ص) مسجد حضرت ابوالفضل با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی ویژه پایه های پنجم و ششم جهت ورود به مدارس تیزهوشان گفت: این دوره ها ویژه آماده سازی دانش آموزان جهت قبولی در آزمون ورودی به مدارس تیزهوشان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره های تخصصی زبان انگلیسی در این کانون گفت: با توجه مهم بودن درس زبان برای قبولی در آزمون تیزهوشان دوره های تخصصی زبان با حضور اساتید برتر در این حوزه برای دانش آموزان برگزار می شود.

عرب سرخی با اشاره به برگزاری مرحله دوم اجرای طرح آموزشی ویژه کودکان مقاطع پنجم و ششم تصریح کرد: جذب جوانان نخبه در اجرای این طرح نیز به کانون را در مسیر رسیدن به اهداف خود کمک کرده است.

مدیر کانون ریحانه الرسول (ص) خاطرنشان کرد: برگزاری 40 جلسه آموزش قرآن ویژه نوجوانان و 40 جلسه هیات هفتگی نوجوانان نیز از جمله برنامه های کانون در 6 ماهه دوم سال می باشد.

پایان پیام/