برگزاری فعالیت های منسجم با محوریت قرآن کریم در کانون جامعه الزهرا (س)
برگزاري فعاليت هاي منسجم با محوريت قرآن کريم در کانون جامعه الزهرا (س)

برگزاری فعالیت های منسجم با محوریت قرآن کریم در کانون جامعه الزهرا (س)

آموزش تخصصي قرآن کريم به همراه جلسات تلاوت قرآن کريم با حضور اساتيد برتر اين حوزه و قاريان بين المللي ويژه کودکان و نوجوانان و بيان معارف و مفاهيم قرآني در قالب هاي جذاب از جمله برنامه هاي کانون جامعه الزهرا مسجد جامع الزهرا (س) مي باشد.
شناسه خبر : 52160 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، کانون فرهنگی هنری جامعه الزهرا مسجد جامع الزهرا از جمله کانون های فعال در امر جذب جوانان و نوجوانان با برنامه های متنوع و جذاب در این حوزه می باشد.

این کانون فعال تربیت محور بوده و فعالیت های آموزشی و کارگاهی در این حوزه برگزار می کند، دارای کلاس های منسجم آموزشی تربیتی در زمینه های مختلف قرآنی، احکام، تفسیر، مسائل روز و حلقه های صالحین می باشد.

آموزش قرآن کریم به همراه جلسات تلاوت قرآن کریم با حضور اساتید برتر این حوزه و قاریان بین المللی ویژه کودکان و نوجوانان و بیان معارف و مفاهیم قرآنی در قالب های جذاب از جمله برنامه های این کانون می باشد.

جلسه تفسیر قرآن کریم به همراه آموزش تخصصی قرائت قرآن ویژه نوجوانان و جوانان توسط استاد محمد سلطانی قاری ممتاز کشوری در این مسجد و کانون برگزار می شود.

این کانون دارای قدرت جذب بالای جوانان با بهره مندی از مدارس همجوار خود مانند مدرسه نمونه دولتی امام محمد باقر علیه السلام بوده و در طرح پیوند مدرسه و مسجد و اعزام روحانی و جذب دانش آموزان پیشگام می باشد.

پایان پیام/