افتتاح طرح «بیتوته» و یک شب به یاد ماندنی در مسجد الصادق (ع)
افتتاح طرح «بيتوته» و يک شب به ياد ماندني در مسجد الصادق (ع)
به همت کانون صادق آل محمد (ع) صورت گرفت؛

افتتاح طرح «بیتوته» و یک شب به یاد ماندنی در مسجد الصادق (ع)

کريمي با اشاره به افتتاح طرح بيتوته در قالب يک شب به ياد ماندني در مسجد اظهار داشت: در اين طرح نوجوانان يک شب کامل در مسجد با برنامه هاي مختلف حضور دارند و به تماشاي فوتبال؛ بازي هاي پر نشاط؛ حلقه هاي معرفت و مناجات و ديگر برنامه ها مي پردازند.
شناسه خبر : 52204 تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ کریمی؛ مدیر کانون فرهنگی هنری صادق آل محمد (ع) با اشاره به کلاس های متنوع آموزشی فرهنگی و هنری کانون در فصل پاییز گفت: ساماندهی گروه های هم خوانی نوحه در عزاداری ها به همراه آموزش های مقدماتی و تکمیلی به همراه مربی از دیگر برنامه های این کانون می باشد.

وی با اشاره به برگزاری کلاس فوتبال ویژه دانش آموزان در روز های جمعه خاطرنشان کرد: جلسات خانوادگی با حضور حجت الاسلام نورانی و حجت الاسلام خان احمدلو در حیاط مسجد با موضوعات تربیتی و پرورشی و ترویج سبک زندگی سالم هر هفته به صورت مداوم برگزار می شود.

کریمی ادامه داد: حضور در برنامه یادواره شهدای نوجوان و برگزاری مسابقه درس هایی از نماز به صورت هفتگی؛ برگزاری کلاس های رزمی دفاع شخصی و جودو و کلاس شکوفه های قرآن به صورت مستمر از دیگر برنامه های این کانون می باشد.

مدیر کانون صادق آل محمد (ع) با اشاره به افتتاح طرح بیتوته در قالب یک شب به یاد ماندنی در مسجد اظهار داشت: در این طرح نوجوانان یک شب کامل در مسجد با برنامه های مختلف حضور دارند و به تماشای فوتبال؛ بازی های پر نشاط؛ حلقه های معرفت و مناجات و دیگر برنامه ها می پردازند.

پایان پیام/