اجرای گروه سرود نسل سلیمانی در جشن پیروزی جبهه مقاومت در شهرستان ورامین
اجراي گروه سرود نسل سليماني در جشن پيروزي جبهه مقاومت در شهرستان ورامين

اجرای گروه سرود نسل سلیمانی در جشن پیروزی جبهه مقاومت در شهرستان ورامین

گروه سرود نسل سليماني دختران انقلاب شب گذشته در جشن پيروزي جبهه مقاومت در شهرستان ورامين به اجراي سرود پرداختند. گروه دختران انقلاب با مربي گري زينب بوربور در بنياد ملي مهدويت و کانون سقاي کربلا به اجراي سرود در مناسبت هاي مختلف مي پردازند.
شناسه خبر : 52205 تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ گروه سرود نسل سلیمانی دختران انقلاب شب گذشته در جشن پیروزی  جبهه مقاومت در شهرستان ورامین به اجرای سرود پرداختند.

این جشن بزرگ در حمایت از پیروزی غرور آفرین مقاومت اسلامی فلسطین در عملیات طوفان الاقصی با حضور آحاد مردم و جمعی از مسئولان شهرستان ورامین در مسجد جامع تاریخی شهرستان ورامین برگزار شد.

روز شنبه ۷ اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲)، یکی از روز‌های ماندگار در تاریخ معادلات سیاسی و امنیتی منطقه غرب آسیا و به طور خاص در چهارچوب منازعات و درگیری‌های جریان مقاومت فلسطین با رژیم اسرائیل است. در صبح روز مذکور، جریان مقاومت فلسطین و گروه حماس، حملات گسترده و فراگیری را در قالب عملیات ترکیبی با نامِ "طوفان اقصی"، علیه شهر و شهرک‌های مختلف اراضی اشغالی انجام دادند.

 در جریان این عملیات، نیرو‌های سایبری، پهپادی، موشکی و زمینیِ حماس مشارکت داشتند و برای نخستین بار صحنه‌هایی را رقم زدند که در تاریخ مبارزات ملت فلسطین علیه اسرائیل، بی‌سابقه یا کم‌سابقه بوده است.

پایان پیام/