طرح تربیت محور «شهید بهنام محمدی» در کانون شهدای مسجد محمدی برگزار می شود
طرح تربيت محور «شهيد بهنام محمدي» در کانون شهداي مسجد محمدي برگزار مي شود
با هدف کادرسازی جهت تقویت نظام اسلامی؛

طرح تربیت محور «شهید بهنام محمدی» در کانون شهدای مسجد محمدی برگزار می شود

طرح «شهيد بهنام محمدي» با هدف کادرسازي و ايجاد شبکه نوجوانان کانوني و پيوند ميان مدرسه و مسجد و خانه و تحکيم هويت انقلابي دانش آموزان از سوي کانون فرهنگي هنري شهداي مسجد محمدي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 52285 تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، طرح «شهید بهنام محمدی» با هدف کادرسازی و ایجاد شبکه نوجوانان کانونی و پیوند میان مدرسه و مسجد و خانه از سوی کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد محمدی برگزار می شود.

تربیت  و پرورش نوجوانان شاخص انقلابی و کادرسازی برای تقویت آینده نظام اسلامی و تحکیم هویت انقلابی دانش آموزان از مهمترین اهداف این طرح می باشد.

بهره گیری از ظرفیت نوجوانان در فعالیت های مسجد و استفاده از حضور آنها در برنامه های مسجد و تدارک برنامه های اردویی، رفع اشکال درسی و افزایش مهارت های علمی و تحصیلی آنها از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای نوجوانان در این طرح است.

همچنین گروه جهادی شهید ابراهیم هادی این کانون با شناسایی خانواده های محروم و بی بضاعت به آن ها خدمت رسانی می کند، در همین راستا ۸۰ خانواده نیازمند و محروم تحت پوشش مسجد قرار دارند و توزیع بسته های معیشتی، پرداخت هزینه درمان و دارو از جمله خدماتی است که توسط این گروه جهادی ارایه می شود.

در این راستا جلسات مشاوره تحصیلی و خانوادگی ویژه دانش آموزانی که با مشکلات و آسیب های اجتماعی روبرو هستند، از سوی این کانون برگزار می شود.

برگزاری برنامه های قرآنی شامل روخوانی، روان خوانی، برگزاری دوره های حفظ، قصه های قرآنی از برنامه های دیگر این کانون می باشد.

پایان پیام/