هیات های دانش آموزی کانونی راه اندازی می شود
هيات هاي دانش آموزي کانوني راه اندازي مي شود
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران:

هیات های دانش آموزی کانونی راه اندازی می شود

حجت الاسلام عالمي با اشاره به راه اندزاي هيات هاي دانش آموزي کانوني در سطح استان تهران گفت: اين هيات با حضور اعضاي نوجوان کانون هاي هر پهنه به صورت منسجم و منظم برگزار خواهد شد.
شناسه خبر : 52317 تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ حجت الاسلام علی عالمی؛ سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با اشاره به راه اندزای هیات های دانش آموزی کانونی در سطح استان تهران گفت: با توجه به پهنه بندی کانون های استان تهران؛ در هر پهنه یک هیات دانش آموزی واحد و منسجم توسط یک کانون راه اندازی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه یک کانون که دارای فضای مناسب و امکانات دیگر در پهنه می باشد؛ شناسایی شده و هر ماه یک هیات برگزار می کند؛ اظهار داشت: این هیات با حضور اعضای نوجوان کانون های منطقه به صورت منسجم و منظم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عالمی با اشاره به حمایت های مادی و معنوی ستاد استان تهران از برپایی این هیات خاطرنشان کرد: این هیات با هدف شبکه سازی کانون های استانی جهت انجام عملیات های فرهنگی موثر در سطح استان تهران برگزار می شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران تصریح کرد: بعد از سه یا چهار جلسه هیات در صددیم یک هیات استانی در هر فصل با میزبانی یک کانون فعال و شاخص برگزار کنیم.

وی با اشاره به ایجاد یگان رزم فرهنگی توسط کانون های تربیت محور در سطح استان گفت: شناسایی کانون هایی با فعالیت های فرهنگی تربیتی در حوزه نوجوانان و کانون هایی که توان رزم داشته باشند از جمله اهداف ستاد است و برگزاری هیات های دانش آموزی بستر مناسبی را در این خصوص فراهم می کند.

پایان پیام/