فراخوان نمایشگاه «نسل آرمان» داستانک با تصویرگری منتشر شد
فراخوان نمايشگاه «نسل آرمان» داستانک با تصويرگري منتشر شد

فراخوان نمایشگاه «نسل آرمان» داستانک با تصویرگری منتشر شد

فراخوان نمايشگاه «نسل آرمان» داستانک با تصويرگري با هدف کشف و تربيت استعدادهاي برتر حوزه نويسندگي منتشر شد. اين نمايشگاه با مشارکت و همکاري ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تهران برگزار خواهد شد.
شناسه خبر : 52335 تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛  فراخوان  نمايشگاه «نسل آرمان» داستانك با تصويرگري با هدف كشف و تربيت استعدادهاي برتر حوزه نويسندگي منتشر شد. این نمایشگاه با مشارکت و همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران برگزار خواهد شد.

این فراخوان در محورهای «در همسایگی ما»، «بهترین دوست من کتاب»، «شهر مورد علاقه من»، «من و حمل و نقل عمومی (مترو)»، «من و بازیافت زباله» و «من و ایمنی» منتشر شده است.

بر این اساس رده سنی شرکت کننده باید بین 9 تا 20 سال باشد، آثار باید در ابعاد A4  باشد به طوری که برگه تصویری افقی تا خورده، در سمت راست داستانک شما باشد و در سمت چپ نقاشی داستان خود را بکشید، داستانک در 10 خط و دو بند نوشته شود، در پشت برگه نام و نام خانوادگی و مشخصات کامل نوشته شود.

مهلت ارسال آثار تا 5 آبان 1402 اعلام شده و اعلام نتایج و اختتامیه این رویداد فرهنگی 25 آبان ساعت 10 صبح در برج آزاد سالن آسمان به همراه جوایز ارزنده خواهد بود.

شایان ذکر است، محل تحویل آثار اداره آموزش های شهروندی منطقه محل سکونت یا نزدیکترین سرای محله می باشد.

پایان پیام/