راه اندازی کمیته خادمین شهدا در ستاد کانون های مساجد تهران
راه اندازي کميته خادمين شهدا در ستاد کانون هاي مساجد تهران
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران خبرداد:

راه اندازی کمیته خادمین شهدا در ستاد کانون های مساجد تهران

حجت الاسلام عالمي گفت: راهنمايي زائرين، ترميم و بازسازي مزار شهدا و رسيدگي به خانواده شهدا در بهشت زهرا (س) از سوي اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد تهران در کميته خادمين شهدا انجام خواهد شد.
شناسه خبر : 52337 تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ حجت الاسلام علی عالمی؛ سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با اشاره به راه اندازی کمیته خادمان شهدا گفت: با توجه به وجود 30 هزار شهید در بهشت زهرا (س) تهران و لزوم رسیدگی به خانواده های این شهیدا کمیته خادمان شهدا راه اندازی می شود.

وی خاطرنشان کرد: این کمیته با هماهنگی سازمان بهشت زهرا (س) تهران به عهده ستاد کانون های استان تهران گذاشته شده است تا خدمتی از سوی اعضای کانون های مساجد به شهدا و خانواده هایشان ارائه شود.

حجت الاسلام عالمی با اشاره به وظایف این کمیته اظهار داشت: راهنمایی زائرین، ترمیم و بازسازی مزار شهدا و رسیدگی به خانواده شهدا در بهشت زهرا (س) از سوی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران انجام خواهد شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با اشاره به اهداف راه اندازی این کمیته تصریح کرد: تکریم و بزرگداشت مقام خانواده های شهدا و رسیدگی به امور خانواده های آنها و سازماندهي و بكارگيري جوانان علاقه مند براي ايجاد شبكه خادمين شهدا از جمله اهداف تشکیل این کمیته می باشد.

پایان پیام/