آتش زدن پرچم اسرائیل توسط اعضای کانون های مساجد تهران در حمایت از مردم مظلوم غزه
آتش زدن پرچم اسرائيل توسط اعضاي کانون هاي مساجد تهران در حمايت از مردم مظلوم غزه
در بهشت زهرا (س) برگزار شد؛

آتش زدن پرچم اسرائیل توسط اعضای کانون های مساجد تهران در حمایت از مردم مظلوم غزه

اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد تهران عصر پنجشنبه 27 مهرماه با تجمع در ميدان ورودي قطعه شهدا و در جوار قطعه 29 حمايت خود را از مردم مظلوم غزه در پي حملات بي رحمانه رژيم غاصب و کودک کش صهيونيست اعلام کردند.
شناسه خبر : 52478 تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران عصر پنجشنبه 27 مهرماه با تجمع در میدان ورودی قطعه شهدا و در جوار قطعه 29 حمایت خود را از مردم مظلوم غزه در پی حملات بی رحمانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست اعلام کردند.

در این تجمع که با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای مسجد امام حسن مجتبی (ع) اسلام شهر و دیگر کانون های شهر تهران برگزار شد سخنرانی با موضوع تبیین اهداف عملیات «طوفان الاقصی» توسط مقاومت اسلامی فلسطین صورت گرفت.

حجت الاسلام علیرضا ابراهیمیان در این تجمع به موضوع دفاع از مردم مظلوم غزه و به حق نبودن حمله اسرائیل و تحلیل ابعاد حمله شجاعانه رزمندگان مقاومت اسلامی پرداخت.

همچنین تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی و آتش زدن پرچم اسرائیل خشم و انزجار خود را از حملات توپخانه ای رژیم غاصب صهیونیست در به شهادت رساندن زنان و کودکان بی سرپناه و مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مبارزان مقاومت در چارچوب عملیات طوفان الاقصی در 15 مهر 1402 شمسی با پوشش رگباری از موشک‌ها از نوار محاصره شده غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین نفوذ کرده و در یک حمله غافلگیرانه بی‌سابقه در تعطیلات بزرگ صهیونیست‌ها، ده‌ها شهرک‌نشین را به هلاکت رسانده و تعدادی دیگر را به اسارت بردند.

رژیم صهیونیستی در پی عملیات طوفان الاقصی که مبهوت شده و در شوک فرو رفته بود، حملات هوایی را به غزه آغاز کرد و نخست وزیر این رژیم گفت که این رژیم اکنون در حال جنگ با حماس است.

پایان پیام/