برگزاری نشست «ستارگان محراب» با هدف تجلیل از خدمات امام جماعت مسجد جامع ابوذر
برگزاري نشست «ستارگان محراب» با هدف تجليل از خدمات امام جماعت مسجد جامع ابوذر

برگزاری نشست «ستارگان محراب» با هدف تجلیل از خدمات امام جماعت مسجد جامع ابوذر

چهل و يکمين نشست «ستارگان محراب» با هدف تجليل و قدرداني از خدمات و مجاهدت‌هاي آيت‌الله رضا مطلبي امام جماعت مسجد جامع ابوذر با حضور مسئولان و مديران شهري و سخنراني حجت‌الاسلام‌‌ سيدمصطفي ميرلوحي در مسجد جامع ابوذر برگزار شد.
شناسه خبر : 52487 تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، چهل و یکمین نشست «ستارگان محراب» با هدف تجلیل و قدردانی از خدمات و مجاهدت‌های آیت‌الله رضا مطلبی امام جماعت مسجد جامع ابوذر با حضور مسئولان و مدیران شهری پنجشنبه 27 مهرماه در مسجد جامع ابوذر برگزار شد.

این نشست که از سلسله نشست های نکوداشت مفاخر ائمه جماعات استان تهران بود همزمان با شب میلاد سید الکریم  حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و سخنرانی حجت‌الاسلام‌‌ سیدمصطفی میرلوحی برگزار شد.

حجت الاسلام رضا مطلبی امام جماعت مسجد جامع ابوذر و تولیت حوزه علمیه ابوذر در اصفهان متولد شده و مبارزات انقلابی را طبق گفته خودش از از روز اول شروع نهضت آغاز کرده است. او هنگام مبارزات انقلابی بارها توسط ساواک دستگیر شده است. وی می‌گوید: زمانی که در خانه‌ امام به روی مردم باز شد، هر روز عصر منزل امام بودیم و نماز را به امامت ایشان می خواندیم تا زمانی که امام دستگیر و به ترکیه تبعید شدند.

حجت الاسلام مطلبی از چهره های حاضر در روز ۶ تیرماه سال ۶۰ در مسجد ابوذر بوده است؛ همان روزی که گروهک منافقین با جاسازی مواد منفجره در داخل یک ضبط صوت، قصد جان آیت‌الله خامنه‌ای را کردند اما با عنایت الهی، تیر منافقین به سنگ خورد.

پایان پیام/