حضور پرشور کانون های مساجد تهران در اجتماع عاشقان آرمان/ ثبت نام بیش از 1000 نفر در پویش اعزام به غزه
حضور پرشور کانون هاي مساجد تهران در اجتماع عاشقان آرمان/ ثبت نام بيش از 1000 نفر در پويش اعزام به غزه

حضور پرشور کانون های مساجد تهران در اجتماع عاشقان آرمان/ ثبت نام بیش از 1000 نفر در پویش اعزام به غزه

با اعلام فراخوان گسترده از سوي ستاد کانون هاي تهران، اعضاي جوان و نوجوان کانون هاي بسياري مانند ابرار، گام دوم انقلاب، حضرت مهدي (عج) و غيره در اجتماع عاشقان آرمان حضور داشتند و تجديد عهد و بيعت با شهيد آرمان عزيز کردند.
شناسه خبر : 52588 تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، اجتماع عاشقان آرمان در اولین سالگرد شهادت طلبه بسیجی شهید آرمان علی وردی در مقتل وی واقع در شهرک اکباتان عصر روز گذشته جمعه 5 آبان با حضور پرشور مردم برگزار شد.

در این اجتماع ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران با برپایی موکب بزرگ پذیرایی توسط اعضای کانونی میزبان زائران مقتل شهید آرمان بود.

اعضای کانون مهدویون مسجد دانشگاه شریف عهده دار پذیرایی از زائران این مراسم بودند و تلاش و همکاری اعضای کانون در به ثمر نشستن فعالیت موکب ستاد قابل تقدیر است.

همچنین با اعلام فراخوان گسترده از سوی ستاد کانون های تهران، اعضای جوان و نوجوان کانون های بسیاری مانند ابرار، گام دوم انقلاب، حضرت مهدی (عج) و غیره در این اجتماع حضور داشتند و تجدید عهد و بیعت با شهید آرمان عزیز کردند.

اهدای کتاب «شوق زیارت» و ثبت نام نمادین اعزام به غزه و دریافت کارت «آماده شهادتم» به ثبت نام کنندگان از دیگر فعالیت های این موکب بود که بر اساس آمار بیش از 1000 نفر از جوانان و نوجوانان کانونی در این پویش شرکت کردند.

پایان پیام/